Säilytätkö muistoja exästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Taisin myydä pehmolelut kirppiksellä...mut vaan siksi, et olisin hankkiutunut eroon niistä jokatapauksessa. Kuvia joskus heitin pois..mutta on niitä vielä semmosiakin tallella joissa hää postailee.
Eikä siinä mitään, että olis jotenkin häijy mulle ollut, mutta en vaan tahdo muistella sen kummemmin. Ja kai se kuvien pois heittäminen oli osa jotain surutyötä...?

Ja ikä on???...

ex:ltä jäänyt joitain yhdessä hankittuja astioita ja tavaroita,jotka jäivät erotessa mulle. pakko tunnustaa, että vaikka en kaipaa enkä haikaile, niin unia nään joskus.

Kyllä minulla on kuvia entisestä vaimostani ja varmasti tuolta varastosta löytyy paljonkin tavaraa liittyen häneen...
En tiedä vaikka löytyisi vihkisormuskin vielä... :D
Missään yhteydessä emme ole, enkä haluaisikaan olla, mutta menneisyyteeni hän kuuluu...
Emännälläkin on valokuvia ajoilta, jolloin on seurustellut jonkun muun kanssa eikä tuo ole mikään ongelma...

Säilytän asioita joita olen exiltä saanut. Ne ei niinkään ole muistoja existä vaan mun nuoruudestani. Kyllä jotkut valokuvat tekis mieli heittää menemään, mutta en heitä. Ne on hyvin opettavaisia.

Parit korut on ja jokunen kirje.

Miks ne pitäis hävittää, kun suhde on loppu niin se on loppu, ei tavaroiden hävittäminen tai säilyttäminen sitä mihinkään muuta.

En varsinaisesti säilytä, mutta olen kyllä kuvat pitänyt, tosin taitaa kansiot olla varastossa. Se on kuitenkin melkein 10 v elämääni, en halua niitä kuvia tuhota (vaikka ex olikin narsistinen luonnehäiriöinen). Mutta juuri vähän aikaa sitten möin kaikki häneltä saamani korut huutonetissä, hopeisia Kalevalakoruja, ja sain niistä melkein 200 e. Rahat pistin sitten ruokakauppaan. Siitä tuli jotenkin tosi hyvä mieli :whistle:

Yhteistyössä