Saikulla, tänään kuumeeton päivä joten voinko lähteä ostoksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Saikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25151934]No voithan sä lähteä. Mut en mä katselis hyvällä työkaveria joka shoppailee saikullaan ja on jättänyt muut pulaan työmaalle.[/QUOTE]

mä oon saikulla ollu jo viimeset 4 vkoa ja jatkan saikuttelua aina melkein vuoden loppuun,siitä huolimatta aion käydä kaupoissa ja jne..työmaa eli työpaikka ei ole pulassa,koska meillä on työntekijöitä tekemässä töitä ja moni tulee ihan vaikka tunnin varoajallakin,kun tarvitsevat rahaa :)

Meillä ainakin se ylimäääräinen päivä, mitä terkka suosittele, on just tarkotettu lepäilyyn jotta paranis taudista kunnolla, joten en kehtais muuta ku ruokakauppaan mennä. Ja oikeestikin kannattaa lepäillä jos on just ollu kuumeessa vaikka olo tuntuiskin pirteeltä, shoppailee netissä jos on tylsää.. :)

mä oon saikulla ollu jo viimeset 4 vkoa ja jatkan saikuttelua aina melkein vuoden loppuun,siitä huolimatta aion käydä kaupoissa ja jne..työmaa eli työpaikka ei ole pulassa,koska meillä on työntekijöitä tekemässä töitä ja moni tulee ihan vaikka tunnin varoajallakin,kun tarvitsevat rahaa :)

No tottakai saikun syy on on kans oleellinen, jos on vaikka käsi kipsissä ni ei tietty tartte kotona maata..

Yhteistyössä