Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä ei oo sinne kaveria lähtemään :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Meillä pojat ja heidän kaverinsa saivat yhteensä 6 lippua. Ensimmäisen kerran lähtevän keikan takia Kauaksi Kotoa.
Taisi olla työn takana ostaminen, sillä ne sivustot kaatuivat kahdesti aamulla kun esikoinen niitä lippuja oli tilaamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä ei oo sinne kaveria lähtemään :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
:hug: Voi paska.... Tyhmää.