Saikos muut lippuja MUSEn keikalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä pojat ja heidän kaverinsa saivat yhteensä 6 lippua. Ensimmäisen kerran lähtevän keikan takia Kauaksi Kotoa.

Taisi olla työn takana ostaminen, sillä ne sivustot kaatuivat kahdesti aamulla kun esikoinen niitä lippuja oli tilaamassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Meillä pojat ja heidän kaverinsa saivat yhteensä 6 lippua. Ensimmäisen kerran lähtevän keikan takia Kauaksi Kotoa.

Taisi olla työn takana ostaminen, sillä ne sivustot kaatuivat kahdesti aamulla kun esikoinen niitä lippuja oli tilaamassa.

Oli joo netti ihan tukossa, ja puhelimella meni tunti ennen ku pääs ees läpi jonottamaan.
 

Yhteistyössä