Saikohan Scarlett pitkänkin bannin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Nyt olis taas sen todistamisen paikka. Missä ketjussa, koska, kenelle ja miten olen ollut ilkeä?

Mutta tiedän, että tämä on ikuisuuskysymys, johon en tule koskaan saamaan vastausta. Samojen harmaiden sama virsi, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu vailla todellisuuspohjaa.
Sanoin jo aiemmin sinun päänaukomisesta jostain ruikutusketjusta mutta viimeksi olit ilkeä niinkin kauan aikaa sitten kuin eilen tai toissapäivänä. Jaajoketjussa haukuit muut tyhmiksi moneen kertaan. Mutta eihän se tietenkään sinusta ole ilkeilyä ;)
 
"huh"
[QUOTE="vieras";24404989]Älä viitsi. Jokainen, joka osaa lukea tietää, että sinä olet hyeenana irvimässä esim nyt rollolaisen ketjuissa, joten turhaan asettelet sitä marttyyrintiaraa pottatukkaasi.[/QUOTE]

Rieputarallaa on Rieputarallaa vaikka voissa paistas. Rillit vain hehkus ja täti-look kärvähtäisi, marttyyrius ei pala pannullakaan.
 
"hohhoijaa"
Jos näin on, niin sun on sitten helppo linkittää tähän sellainen ketju, jossa mä olen ollut niin kamalan ilkeä kuin väitetään.
Tää on tää sun ikuisuusaihe jankkaamiselle. Sä olet ollut monellekin ilkeä, niin harmaille kuin mustillekin, mutta sä et vaan ikinä myönnä sitä. Mä en käsitä oletko sä ihan oikeasti noin vieraantunut todellisuudesta ja omista tekemisistäsi (mikä on tosi pelottavaa jo sun ammattiasikin ajatellen), vai luuletko sä tosiaan toisia noin typeriksi että ne uskois tuon sun p*skapuheen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24405035]Minä en hanki itselleni bannia, joten joo en:).[/QUOTE]

Kuitenkin haukut täällä toisia. Onko se mielestäsi asiallista ja mukavaa käytöstä? =)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24404976:
ainakaan ei pystyis kuin yhdellä nimimerkillä, akomaan päätään. koska musta tuntuu, että täällä on useitakin harmaita, jotka käy usealla eri harmaalla nikillä aukomassa päätään samassa ketjussa, joo tiedän ei sais, mutta ei ne modetkaan kaikkea kerkeä seurata
Ööh...? Siis eiköpähän mustia nikkejä pysty tekemään siinä missä harmaitakin. Ja vaikka olis musta nikki voi harmaakin. Aina "meitä" harmaita haukutaan mutta olen aivan varma että osa ilkeistä harmaista on niitä joilla kiva musta nikki ;) Eli mitä muuttaisi asiaa vaikka kirjoittaisin täällä Kaisa Kekkosena ja Mikki Mannosena? Mitä sillä nikillä on väliä?
 
"vieras"
[QUOTE="hohhoijaa";24405052]Tää on tää sun ikuisuusaihe jankkaamiselle. Sä olet ollut monellekin ilkeä, niin harmaille kuin mustillekin, mutta sä et vaan ikinä myönnä sitä. Mä en käsitä oletko sä ihan oikeasti noin vieraantunut todellisuudesta ja omista tekemisistäsi (mikä on tosi pelottavaa jo sun ammattiasikin ajatellen), vai luuletko sä tosiaan toisia noin typeriksi että ne uskois tuon sun p*skapuheen.[/QUOTE]

Menee samaan syssyyn Scarlettin ja ninatt:n kanssa. Jankuttaa osataan, omia virheitä ei myönnetä KOSKAAN.
 
"Björn"
[QUOTE="vieras";24404955]SIINÄ TOINEN HYVÄKÄS! Mene vaikka hoitamaan niitä lapsiasi välillä.
Ei tekisi sullekaan pahaa käydä hiukan lataamassa akkuja suljetulla. Kummaksi pakkomielteeksi satoine kauppa-avauksineen tämä palsta muodostuu joillekin.

Edelleenkään EN KÄSITÄ, että jos olet rikkonut palstan sääntöjä ja sinut laitetaan tietyksi aikaa hermolomalle täältä, niin sitten uhmataan kuin pikkukakarat sitää kiletoa, että lälläslää, mää ossaankin kiertää pannin! :p ja tungetaan tänne väkipakolla kierrellen. Ei hyvät hyssykät teidän kanssanne :D.[/QUOTE]

En ole rikkonut palstan sääntöjä, joten en tee mitään väärää kirjoittaessani tänne. Modetkin ovat sen jo myöntäneet.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24405069]Menee samaan syssyyn Scarlettin ja ninatt:n kanssa. Jankuttaa osataan, omia virheitä ei myönnetä KOSKAAN.[/QUOTE]

Mitä sitten?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24405053]Kuitenkin haukut täällä toisia. Onko se mielestäsi asiallista ja mukavaa käytöstä? =)[/QUOTE]

Keltä tahansa on säälittävää, että ei opita mitään esimerkiksi juuri niistä banneista. Ei katsota peiliin ja oteta sitä kehoitettua palstataukoa. Tullaan sitten harmaana palstalle kun oma nikki on bannattu. SE on säälittävää.
 
"vieras"
[QUOTE="Björn";24405070]En ole rikkonut palstan sääntöjä, joten en tee mitään väärää kirjoittaessani tänne. Modetkin ovat sen jo myöntäneet.[/QUOTE]

Bannia tuskin ihan turhasta saa =).
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24405077]Mitä sitten?[/QUOTE]

Sitä sitten, että kovin hedelmällistä keskustelua tuskin saa aikaan henkilön kanssa, joka jankuttaa jankuttamisesta päästyäänkin sitä omaa oikeataan, kulkee laput silmillä ja kieltäytyy täysin edes kuuntelemasta kenenkään muun mielipidettä asiasta.
 
"Björn"
[QUOTE="vieras";24405099]Bannia tuskin ihan turhasta saa =).[/QUOTE]

Kun bannin syynä on ollut että olen nimitellyt täällä muita vittumaisiksi kusipäiksi, mitä en ole tehnyt, niin silloinhan käyttökielto on ollut aiheeton. Ei se ole mikään mielipideasia, vaan tosiasia. Ihan voit pyytää ylläpidolta lokitiedot mitä olen täällä kirjoitellut, ja sellaista kommenttia ei minun sanomana löydy. Piste.
 
ok
Ja ap:lle tiedoksi: suosittelen oikian oman elämän hankkimista jos sun pitää tälläänen alootus tehdä tänne ja stressata jos mä laitankin lisää lomakuvia.

Mä ainakin voin elää ilman palstaa ja taidan sen tehdäkin koska vainottuna täällä olen vaikka en olisi paikalla. Onneksi olkoon, taisitte saada mut viimeen savustettua pois! :flower:
Juu hei vaan sitten.

Mikähän siinä on, että tää on kuitenkin ollut niin vakavaa, että sitä banniakaan ei voi vaan lusia, vaan pitää bannissakin harmaana tulla tänne vittua huutamaan. Mut kiva hei että voit elää ilman palstaa.
 
Minä en ymmärrä, miksi kiusaamiseen vastaamisesta saa bannit?

Jos modet eivät tule hätiin, kun kiusataan ja kiusattu joutuu itse kerta toisensa jälkeen puolustamaan itseään, niin kuuluuko hänelle siitä rangaistus?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24405251:
Minä en ymmärrä, miksi kiusaamiseen vastaamisesta saa bannit?

Jos modet eivät tule hätiin, kun kiusataan ja kiusattu joutuu itse kerta toisensa jälkeen puolustamaan itseään, niin kuuluuko hänelle siitä rangaistus?
Pahuutta vastaan ei pidä taistella pahuudella. Eikö Jeesuskin opettanut kääntämään toisen posken?
 
[QUOTE="vieras";24405259]Pahuutta vastaan ei pidä taistella pahuudella. Eikö Jeesuskin opettanut kääntämään toisen posken?[/QUOTE]

Minusta tuo on ihan turhaa lässytystä tässä yhteydessä ja usein se kiusaaja itse juuri tulee noin sanomaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä