Saikohan Scarlett pitkänkin bannin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Hei come on, porukka tietää että hiillyt nopeasti ja alat nimittelemään kuten lainaamassani kommentissasi. Eikö aikuinen osaa olla nimittelemättä kuten ala-asteelaiset tai laittaa keskustelupalstan kiinni jos alkaa mittari olla punaisella?
voin vaan kuvitella miltä scarletti näyttää tietokoneen ääressä :D anteeksi, oli pakko. Oikeasti on kyllä vain surullista miten tosissaan joku ottaa kaksplussan :(
 
[QUOTE="Sister";24404835]Et tietenkään huomannut mitään pahaa sun parhaassa kaverissa?
Eihän harava ole koskaan vittumainen ja törkeä ?
Ota jo pois ne ruusunpun... eikun punakat silmälasit.[/QUOTE]

Vaikka Harava olisi ja tekisi mitä, niin se ei silti oikeuta muita haukkumaan häntä mitä törkeimmillä sanankäänteillä. Ei Scarlett varmastikaan ole aivan puhdas pulmunen, mutta musta on säälittävyyden huippu haukkua jotakuta siitä, että tämä haukkuu toisia. Siinä tekee itse just sitä, mistä syyttää.
 
"Björn"
Bannia saa, jos rikkoo palstan sääntöjä. Jos et ole rikkonut palstan sääntöjä, mutta naamasi ei miellytä modeja, niin modet keksivät että olet rikkonut sääntöjä ja antavat bannia. So simple. Täällä vallitsee viidakon lait.
 
"vieras"
Mä olen kyllä laittanut merkille, että tällä palstalla toimii moderointi ihan hyvin. Banniin tarvitaan kuitenkin aika paljon, ennekuin se päälle napsahtaa. Ja YLLÄTYS, että ne kitkerimmät jankuuttajat ja vitun huutajat täällä meuhoovat, että modet on epäreiluja ja byhyyy...Ihan hyvää tekee Scarlettille tämä banni. Ei vain raukka atjua pysyä täältä pois vaikka ihan ypn toimesta niin "kehoitetaan" tekemään = annetaan banni määräajaksi.

Pakko vaan tunkea tänne harmaana. Huhhuh! Joillain mennyt PIKKUUSEN yli tämä palstailu :whistle:
 
[QUOTE="vieras";24404925]Mä olen kyllä laittanut merkille, että tällä palstalla toimii moderointi ihan hyvin. Banniin tarvitaan kuitenkin aika paljon, ennekuin se päälle napsahtaa. Ja YLLÄTYS, että ne kitkerimmät jankuuttajat ja vitun huutajat täällä meuhoovat, että modet on epäreiluja ja byhyyy...Ihan hyvää tekee Scarlettille tämä banni. Ei vain raukka atjua pysyä täältä pois vaikka ihan ypn toimesta niin "kehoitetaan" tekemään = annetaan banni määräajaksi.

Pakko vaan tunkea tänne harmaana. Huhhuh! Joillain mennyt PIKKUUSEN yli tämä palstailu :whistle:[/QUOTE]

mitä sitten scarlet uskaltaa sanoa sanottavansa myös mustana. mutta te harmaat tästäkin asiasta suurinta melua pidätte. eikö teillä ole rohkeutta mustua?
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24404931:
mitä sitten scarlet uskaltaa sanoa sanottavansa myös mustana. mutta te harmaat tästäkin asiasta suurinta melua pidätte. eikö teillä ole rohkeutta mustua?
Onhan se rohkeeta kun voi kiroilla mustana :)
 
hhgeh
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24404931:
mitä sitten scarlet uskaltaa sanoa sanottavansa myös mustana. mutta te harmaat tästäkin asiasta suurinta melua pidätte. eikö teillä ole rohkeutta mustua?
Älä nyt sinäkin heittäydy lapselliseksi.
 
"vieras"
[QUOTE="Björn";24404916]Bannia saa, jos rikkoo palstan sääntöjä. Jos et ole rikkonut palstan sääntöjä, mutta naamasi ei miellytä modeja, niin modet keksivät että olet rikkonut sääntöjä ja antavat bannia. So simple. Täällä vallitsee viidakon lait.[/QUOTE]

SIINÄ TOINEN HYVÄKÄS! Mene vaikka hoitamaan niitä lapsiasi välillä.
Ei tekisi sullekaan pahaa käydä hiukan lataamassa akkuja suljetulla. Kummaksi pakkomielteeksi satoine kauppa-avauksineen tämä palsta muodostuu joillekin.

Edelleenkään EN KÄSITÄ, että jos olet rikkonut palstan sääntöjä ja sinut laitetaan tietyksi aikaa hermolomalle täältä, niin sitten uhmataan kuin pikkukakarat sitää kiletoa, että lälläslää, mää ossaankin kiertää pannin! :p ja tungetaan tänne väkipakolla kierrellen. Ei hyvät hyssykät teidän kanssanne :D.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24404931:
mitä sitten scarlet uskaltaa sanoa sanottavansa myös mustana. mutta te harmaat tästäkin asiasta suurinta melua pidätte. eikö teillä ole rohkeutta mustua?
En ole tuo jolle kommentoit mutta mitä se muuttaisi asiaa vaikka olisinkin Kaisa Kekkonen.
 
bfdbdf
Vaikka Harava olisi ja tekisi mitä, niin se ei silti oikeuta muita haukkumaan häntä mitä törkeimmillä sanankäänteillä. Ei Scarlett varmastikaan ole aivan puhdas pulmunen, mutta musta on säälittävyyden huippu haukkua jotakuta siitä, että tämä haukkuu toisia. Siinä tekee itse just sitä, mistä syyttää.
Ei oikeutakkaan. Mutta onneksi sai bannit, ilman syytä?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24404931:
mitä sitten scarlet uskaltaa sanoa sanottavansa myös mustana. mutta te harmaat tästäkin asiasta suurinta melua pidätte. eikö teillä ole rohkeutta mustua?
Sun housusi tuskin paljon siitä kostuvat, jos tuossa vasemmalla kohdallani lukee paksunnetulla vaikkapa "Virveli-Irmeli".
Miten se sana on vakuuttavampi kun musta sen sanoo?

Minä en ole koskaan rekisteröitynyt MitäsNytille, enkä sitä tule koskaan tekemäänkään =).
 
[QUOTE="vieras";24404956]En ole tuo jolle kommentoit mutta mitä se muuttaisi asiaa vaikka olisinkin Kaisa Kekkonen.[/QUOTE]

ainakaan ei pystyis kuin yhdellä nimimerkillä, akomaan päätään. koska musta tuntuu, että täällä on useitakin harmaita, jotka käy usealla eri harmaalla nikillä aukomassa päätään samassa ketjussa, joo tiedän ei sais, mutta ei ne modetkaan kaikkea kerkeä seurata
 
"vieras"
Nyt olis taas sen todistamisen paikka. Missä ketjussa, koska, kenelle ja miten olen ollut ilkeä?

Mutta tiedän, että tämä on ikuisuuskysymys, johon en tule koskaan saamaan vastausta. Samojen harmaiden sama virsi, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu vailla todellisuuspohjaa.
Älä viitsi. Jokainen, joka osaa lukea tietää, että sinä olet hyeenana irvimässä esim nyt rollolaisen ketjuissa, joten turhaan asettelet sitä marttyyrintiaraa pottatukkaasi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24404976:
ainakaan ei pystyis kuin yhdellä nimimerkillä, akomaan päätään. koska musta tuntuu, että täällä on useitakin harmaita, jotka käy usealla eri harmaalla nikillä aukomassa päätään samassa ketjussa, joo tiedän ei sais, mutta ei ne modetkaan kaikkea kerkeä seurata
:D:D:D
Esitätkö tyhmää, vai oletko oikeasti?
Mustia nimimerkkejä voit tehdä yhtä monta kuin harmaitakin.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="HUH";24404996]Vailla todellisuuspohjaa?

Sinä olet nainen hyvin sokea omalle käytöksellesi.[/QUOTE]

Jos näin on, niin sun on sitten helppo linkittää tähän sellainen ketju, jossa mä olen ollut niin kamalan ilkeä kuin väitetään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24404888]Ei se nyt kumminkaan taida aivan sama olla. Vai miksi kummassa et noudattanut sinulle annettua bannia? :D
Pakko änkee väkisin palstalle harmaana.
Olet säälittävä :D.[/QUOTE]

Ja sinä et?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä