särkylääkkeet

Mä annan nykyisin lääkärin määräämää Pronaxenia(tai jotain sinne päin), nestemäistä, silloin kun tarvitsee. On mukavampi antaa (vaikka huuto siitäkin tulee kun ei tykkää mausta) ja nopeavaikutteista. Suppoja on matkoilla mukana jos tarve yllättää, iso pullo on hankala pitää mukana.
 
headwind
Olin tuossa aiemmin huolissani, kun olin lahdossa matkalle lapseni kanssa ja epailin etta kuinka kauan sellainen panadol-pullo nyt sitten riittaa jos ihan tosissaan poika tulee kipeeksi. Kysyin apteekista muita vaihtoehtoja ja sain sielta aivan loistavan vaihtoehdon. Banaanin makuinen tabletti, joka sulaa esim lusikalliseen vetta tai maitoa. Poika on reilun vuoden ja painaa n. 11 kiloa.
Olisko ollut panadolin vai minka..eikohan ne apteekissa tieda.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2004 klo 11:56 headwind kirjoitti:
Olin tuossa aiemmin huolissani, kun olin lahdossa matkalle lapseni kanssa ja epailin etta kuinka kauan sellainen panadol-pullo nyt sitten riittaa jos ihan tosissaan poika tulee kipeeksi. Kysyin apteekista muita vaihtoehtoja ja sain sielta aivan loistavan vaihtoehdon. Banaanin makuinen tabletti, joka sulaa esim lusikalliseen vetta tai maitoa. Poika on reilun vuoden ja painaa n. 11 kiloa.
Olisko ollut panadolin vai minka..eikohan ne apteekissa tieda.
tämä lääke on pamol f ja me käytetään sitä nykyään, pienempi annostus kuin panadolissa joten helppo antaa ja makukin on hyvä.
 

Yhteistyössä