Särkänniemi kysymys

Soiku
Siis onhan siellä Vauhtimatoa, Leppäkerttua, Bussia, Sieniä, Possujunaa, karusellia, kummitusjunaa, Kahvikuppeja, Taikajokea.. En siis noiden kaikkien laitteiden virallisia nimiä tiedä..

Oltiin viime kesänä, lapset oli melkein 3 ja 5v. Toi viisivuotiashan pääsi jo vaikka mihin Tukkijokea ja Troikkaa myöten, kun pituus riitti. Ja kyllä tuolla 3-vuotiaallakin tuli ranneke käytettyä moneen kertaan. Meillä vanhemmillakin oli rannekkeet, kun oli isovanhemmatkin mukana, niin päästiin kaksistaankin hurjimpiin laitteisiin. Niin ja siis käytiinhän me Näsinneulassa, Akvaariossa ja Delfinaariossakin.
 
Soiku
Mä ottaisin Ipana-avaimen 3-vuotiaalle, sen mikä on n.17e, se oli meiän 3-vuotiaalla. Teiän 4-vuotias on vähän kinkkisempi. En tiedä, onko se automaattisesti toi kalliimpi lippu vai saako hänellekin vielä Ipana-avaimen.
 
Soiku
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Mä ottaisin Ipana-avaimen 3-vuotiaalle, sen mikä on n.17e, se oli meiän 3-vuotiaalla. Teiän 4-vuotias on vähän kinkkisempi. En tiedä, onko se automaattisesti toi kalliimpi lippu vai saako hänellekin vielä Ipana-avaimen.
Siis mä puhun ihan sekavia :) Tarkoitin siis toki, että 3-vuotiaalle se halvempi Ipana-avain ja 4-vuotiaalle joutuu varmaan hankkimaan sen kalliimman Ipana-avaimen.. Joskus olisi parempi lukea oma tuotoksensa vähän tarkempaan ennen kuin sen lähettää..
 
Soiku
Mä kyllä aikuisellekin harkitsisin ranneketta. Ei teidän tarvitse kuin periaatteessa 3-4 laitteeseen (tai esim. Delfinaarioon ja pariin laitteeseen) mennä lasten kanssa, niin se ranneke on tienattu jo siinä.. Mut siis jos tarkoitus on vain laitteissa kiertää, niin sitten toki riittää aluelippu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Mä ottaisin Ipana-avaimen 3-vuotiaalle, sen mikä on n.17e, se oli meiän 3-vuotiaalla. Teiän 4-vuotias on vähän kinkkisempi. En tiedä, onko se automaattisesti toi kalliimpi lippu vai saako hänellekin vielä Ipana-avaimen.
Kai silti ipanalipun saa.Eihän kaikki pienet uskalla mennä isompien laitteisiin vaikka ikää ja pituutta olisikin.

 
Soiku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Mä ottaisin Ipana-avaimen 3-vuotiaalle, sen mikä on n.17e, se oli meiän 3-vuotiaalla. Teiän 4-vuotias on vähän kinkkisempi. En tiedä, onko se automaattisesti toi kalliimpi lippu vai saako hänellekin vielä Ipana-avaimen.
Kai silti ipanalipun saa.Eihän kaikki pienet uskalla mennä isompien laitteisiin vaikka ikää ja pituutta olisikin.
Just näin, korjasin tuotokseni myöhemmin :)
 
no tämän jengin kans kun lähtee liikkeelle niin eipä me aikuiset mihkää päästä =) ehkä sitten joskus kun lapset menee kouluun niin pääsee itsekin tutustumaan särkänniemen laitteisiin. kun ei ole ollut vielä siihen mahdollisuutta. mutta tuskinpa ollaan paljosta jääty paitsi. minä oon 25 ja ukko 32
 

Yhteistyössä