Säihkysääret

• Viestiketjun aloittaja Ensio
  • Ensimmäinen viesti
jocke
eikä niissä tartte kävellä... niinku varmasti tiedätki. tilasin omalle kullalle tällaset:
http://howcool.com/catalog/product_info.php?products_id=18852
eikä kultakaan uskonut voivansa noilla kävellä. käyttöä kuitenki keksi niille heti..
ihanaa kun nainen ymmärtää miehensä fetissinpoikasen ja haluaa tukea sitä ja osallistua vaikkei se itelle se kuumin juttu oiskaan. munki kulta saa varmasti kaiken tahtonsa seksin suhteen läpi koska on niin ihanan huomaavainen mua kohtaan. eipä tuu mieleenkään käydä vieraissa ku oma rakas on niin mahtava ja taatusti parasta mulle!
ottakaa naiset opiksi avoimesta naisista ja pitäkää miehenne tyytyväisenä niin neki pitää teitä... ennakkoluulot pois ja avoimempi ote seksin suhteen. molemmat saa enemmän. ei mullakaan aina näin oo ollu.. onneksi aikasemmat suhteet on tosiaan menneitä suhteita. kuten joku viisaasti sano hyvä seksi on 10% suhteesta ja huono seksi 90%. pitää kyllä paikkaansa..

ihmettelen
Mistä se johtuu että näissäkin kommenteissa on naisia jotka ejvät osaa tai halua korostaa itsessään niitä puolia jotka naisen vartalossa viehättävät miestä. Päinvastoin, he kommentoivat asiaa vähätellen ja leimaavat miehet likaisiksi pervoiksi. Miksi? Onhan vastavuoroisesti miesvartalossa ominaisuuksia jotka viiehättävät naisia. Miksi vaikkapa lihaksikkaita urheilijoita katselevat naiset eivät ole likaisia pervoja? Siksikö että he "seuraavat jääkiekkoa"? Höpö höpö.
Seksuaalisuus ihmisessä on luonnollista, hauskaa ja jännittävää. Terveen itsetunnon omaava ihminen ei pahastu ollessaan toisten huomion kohteena. Miehen seksuaalisuus on visuaalisempaa ja siksi miestä viehättää naisessa ns. ulkoiset seikat, eli ehostaminen, pukeutuminen yms. Mieheen ei tee vaikutusta pukeutumalla isoon villapaitaan, villasukkiin ja mammakeskusfarkkuihin. Mies voi kiinnostua henkevistä keskustelunaiheista mutta peli täytyy ensin avata naisellisemmilla konsteilla. Muuten saa elää sinkkuna ihan rauhassa.

Säihkysääri
Mielestäni naisellisuuden korostamisessa ei ole mitään hävettävää tai tuomittavaa. Meissä kaikissa asuu kuitenkin pohjimmiltaan exbitionisti, pieni tai suuri, mutta asuu kuitenkin.

Heimo-73
Kivat, mutta saisivat tosiaan olla vähän pidemmät. Eikä tosiaan sovi sääreen kuin sääreen silloin, pitää vähän olla pituutta jaloissakin ;)

Jos naisessa jokin viehättää niin säärien & kenkien lisäksi kaula, olkapäät sekä sitten se rintojen, pepun ja lantion keinutus liikkeessä. Tämä mies on mennyttä oli sitten tuttu tai tuntematon vastassa kun nuo osuvat kohdalleen =)

Olis hyvä myös oivaltaa
se seikka että jos säpinää ja säihkettä löytyy omien seinien sisäpuolelta, ei sitä vihreämpää ruohoa niin hanakasti etsi muualta. Kannattaa ajan myötä panostaa siihen omaan kumppaniin ja omaan suhteeseen, jos haluaa sen kestävän. Enemmän flirttiä ja pilkettä, vähemmän jyrkkiä periaatteita ja hunaja maistuu...

Heimo-73
voi pirskatti, vanha kirkko on vähän kaukana joten taitaa tuo näkeminen jäädä haaveiluksi ;) Vinkkaapa vähän minkälaisissa remeissä käyskentelet ?

Lakanoille voidaan mennä kunhan sovitaan, kyydit sopii ja käy molempiin suuntiin, mur =)

Tanya
Käväisin jo...musta hame, tummanruskeat sukkahousut ja ruskeat nilkkurit, punainen villakangastakki. Tähyile vaan mielessäsi, sulle saatankin olla alasti, kontillaan hotellihuoneen lattialla saappaat jalassa, vaaleanvihreät pikkuhousut reisien ympärillä...

Heimo-73
Hmm, kontillaan lakanoilla....siitä tulikin mieleeni mitä minulla oli sinulle mielessä silloin aikaisemmin.

Olimme sopineet että tapaamme vakiohotellissamme. Sovimme että tulet yksin ensin huoneeseen ja valmistaudut riisuuntumalla ja asettumalla kontillesi valkoisille lakanoille jättimäiseen king size -sänkyyn. Kengät ja muut lisukkeet sovimme että saat valita itse.

Odotat hetken, ja kuulet viimein jonkun saapuvan ovelle ja kolistelevan sisään huoneeseen. Hämmästyt kun en olekaan yksin vaan mukanani on vanha tuttavani Liisa, pukeutuneena kovaan mustaan koppalakkiin, nahkaiseen haarniskaan/liiveihin, pitkiin mustiin saappaisiin ja verkkosukkiin. Mukanaan hänellä on piiska ja tiukka ilme.

itselläni on musta nahkahousut sekä musta-valkoinen rusetti. Taidat arvata mikä odottaa...

Tanya
No johan. Kinky!

Jatka vaan...mä olen kyllä yleensä ollut tolla dominoivalla puolella, mutta mikä ettei vaihteeksi toisin päin...Liisa istuu viereeni sängylle ja ottaa mua lujasti hiuksista kiinni nostaen päätäni ylös, mutta suuteleekin sitten hellästi mua suulle. Katselet meitä sängyn päädystä. Nuolaisen Liisan saapasta ja kysyn sulta, haluatko suihinoton..näin aluksi?

Heimo-73
Liisa siirtyy taaksesi, silittelee ja näykkäisee pakaraasi. Piiska tulee ilmeisesti tarpeeseen hän pamauttaa käheällä äänellään, ja antaa piiska laskeutua oikealla pakarallesi. Toinen jalka ja pitkä saapas sängyllä on hyvä antaa pakaroille ja jalkovälille kyytiä. Huokaat ja laskeudut alemmas avaamaan nahkahousujen vetskaria jotta pääset kaluni kimppuun. Silmien edessä oleva näkymä ja kätesi, huulesi ja kielesi kalullani saavat silmät kääntymään nurin kun tuntuu hyvältä. Liisa alkaa hiukan innostua kun näkee punan kohoavan kankkuusi. Pyörittelet peppuasi ihanasti tarjolla Liisalle joka ei voi vastustaa kiusausta vaan laskeutuu taaksesi nuolemaan kosteaa tussuasi samalla puristella peppuasi. Piiskan toinen pää löytyy koloosi painautuen sisääsi kun Liisan kieli eksyy pepunreiällesi...

Tanya
Aaahhh...tuntuu niin ihanalta...Imen sua samalla kun Liisan kieli tekee mulle hyvää, uuhh...Hän kostuttaa molemmat reikäni syljellä ja työntää hitaasti yhden sormen molempiin, olen hulluna kiimasta mutta yritän keskittyä sun paksun kullin hyväilyyn kielelläni...Liisa käskee mut lopettamaan ja tehostaa käskyä piiskalla. Se kirvelee pepulla ja reieillä...Jatkat itse kalusi hyväilyä, Liisa käskee mut kuusysiin kanssaan. Menen hänen päälleen nelinkontin ja levitän varovasti hänen märkää pilluaan ja nuolaisen...Samalla tunnen kuinka hänen kielensä lipoo klittaani hitaasti. Olen jo ihan rajalla...Kohta sun on paras nussia mua, tai en kestä enää...Katselen välillä kuinka kalusi pullistuu...AAh, Liisa työntää pari sormea sisääni ja nuolee...

Heimo-73
Hetken katseltuani en voi vastustaa kiusausta vaan työnnän kaluni Liisan suuhun kun hän makaa allasi lipoen klittaasi, ja sieltä pillusi huulille. Työnnän pään sisään naaauuutiskellen...Liisa puristelee pallejani kuin houkutellen lastia liikkeelle. Kostea vakosi imee kaluani...Liisa hieroo sormillaan peppuasi levittäen ja avaten sitä valmiiksi käsittelylle...

Tanya
Kuule...nyt joudun poistuman koneelta...Pidättele sitä lastia hani? :) Jatketaan just tästä sunnuntaina tai maanantaina?

*Vedän muuten just stay up-sukkia jalkaan ja lasi kylmää valkkaria työpöydällä...minnekäs muualle kuin metsästämään tänään hihii*

Yhteistyössä