Sähköinen allekirjoitus? Onko kokemusta sen käytöstä kun ei ole printteriä, eikä mahdollisuutta allekirjoittaa käsin.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herran- ja rouvanjestas sentääns kuinka vaikeaksi nörtit osasi tehdä todi simppelin toimenpiteen

eihän tuossa pysy ollenkaan kärryillä kun on niin äärettömän monimutkaista

Itse sellaisena tekisin näin:

klik: kirjoita näytölle sormellasi allekirjoituksesi —-> muokkaa haluamaasi kokoon —-> kopioi ja liitä se haluamaasi dokumenttiin - klik
 
Herran- ja rouvanjestas sentääns kuinka vaikeaksi nörtit osasi tehdä todi simppelin toimenpiteen

eihän tuossa pysy ollenkaan kärryillä kun on niin äärettömän monimutkaista

Itse sellaisena tekisin näin:

klik: kirjoita näytölle sormellasi allekirjoituksesi —-> muokkaa haluamaasi kokoon —-> kopioi ja liitä se haluamaasi dokumenttiin - klik
Mut tulisko kynällä pienempää jälkee ni sitä ei tarvitsisi muokkaa? Ja sit se tallentuisi koneelle ni ei joka kerta tarvitsisi tehdä uutta nimmaria ja kukaan ei pystyisi tehdä sitä samaa ku on yks alkuperäinen nimmari joka pysyy aina samana? . Siis pankissahan se kirjoitetaan kynällä siihen "tablettiin" ja hyvin toimii
 
Herran- ja rouvanjestas sentääns kuinka vaikeaksi nörtit osasi tehdä todi simppelin toimenpiteen

eihän tuossa pysy ollenkaan kärryillä kun on niin äärettömän monimutkaista

Itse sellaisena tekisin näin:

klik: kirjoita näytölle sormellasi allekirjoituksesi —-> muokkaa haluamaasi kokoon —-> kopioi ja liitä se haluamaasi dokumenttiin - klik
Mut tulisko kynällä pienempää jälkee ni sitä ei tarvitsisi muokkaa? Ja sit se tallentuisi koneelle ni ei joka kerta tarvitsisi tehdä uutta nimmaria ja kukaan ei pystyisi tehdä sitä samaa ku on yks alkuperäinen nimmari joka pysyy aina samana? . Siis pankissahan se kirjoitetaan kynällä siihen "tablettiin" ja hyvin toimii
Olette joko hassutteluvireessä tai pihalla. :unsure:

Tässä asiatietoa:
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM.
Olette joko hassutteluvireessä tai pihalla.

Tässä asiatietoa:
Mä oon aina pihalla ku tietokoneista puhutaan😁 sähän oot koittanu tolkuttaa sitä et miten sen videon saa sillain isommaks tonne musaketjuun. Mut en vaan tajuu vielläkään miten se toimii
 
  • Vau!
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Herran- ja rouvanjestas sentääns kuinka vaikeaksi nörtit osasi tehdä todi simppelin toimenpiteen

eihän tuossa pysy ollenkaan kärryillä kun on niin äärettömän monimutkaista

Itse sellaisena tekisin näin:

klik: kirjoita näytölle sormellasi allekirjoituksesi —-> muokkaa haluamaasi kokoon —-> kopioi ja liitä se haluamaasi dokumenttiin - klik
Tosi luotettava tuo tapa. Kuka tahansa voi copy pastee tuollaisen. Sähköinen allekirjoitus ei ole vaiokea tai monimutkainen mutta niiden avainten hallinta voi olla. Siksipä usein sen avaimen hallinnan hoitaa joku "luotettu" taho.
 

Yhteistyössä