Mitä Ryyd-Willen pitäisi lukea? No tiilenpäitä pari vuotta ainakin. Varsinainen p*rvo skandaaliministeri 😤

vierailija
Mitä suojaa tämä mies nauttii? Yksi ja sama heppu on ollut jo useampaan kertaan omista negatiivisista asioista isosti julkisuudessa, jopa puhuteltavanakin. Miksi hän yhä on hallituksessa? Vähemmistäkin asioista sieltä on jouduttu eroamaan. Ja en usko alkuunkaan siihen, että tämä mies on syytön. Nyt vain näemmä sallitaan ns korkeammalla tasolla sikailu.
Hän on älykäs psykopaattinen narsisti joka kykenee viemään Orpoa ja muita kuin litran mittaa.

Kerrassaan äärettömän vastenmielinen, ja taatusti syyllinen!

Jos ”liskoihmisiä” on, Wille on sellainen 🤢 🤮

-oikeistolainen mies-
 
vierailija
Mistä rikoksesta Rydman on tuomittu?
Katos, sieltä pölähti heti sika toista sikaa puolustamaan. Sinusta on siis aivan oikein Rydmanin toiminta, ok. Toivottavasti sinulla on myös tytär, jota samanlainen lähmäinen setämies voi käyttää hyväkseen mennen tullen. Koska se on sinusta hyväksytty juttu. Ei näitä asioita nosteta esiin turhanpäiten. Ja vähemmistäkin asioista on ymmärretty lähteä.
 
vierailija
Hän on älykäs psykopaattinen narsisti joka kykenee viemään Orpoa ja muita kuin litran mittaa.

Kerrassaan äärettömän vastenmielinen, ja taatusti syyllinen!

Jos ”liskoihmisiä” on, Wille on sellainen

-oikeistolainen mies-
(y)
Kiitos
Erehdyin pitämään Orpoa jotenkin oikeudentajuisena ihmisenä mutta olin väärässä. Hän vain tahraa tässä sotkussa myös omat kätensä siivotessaan Rydmanin sotkua.
 
vierailija
Katos, sieltä pölähti heti sika toista sikaa puolustamaan. Sinusta on siis aivan oikein Rydmanin toiminta, ok. Toivottavasti sinulla on myös tytär, jota samanlainen lähmäinen setämies voi käyttää hyväkseen mennen tullen. Koska se on sinusta hyväksytty juttu. Ei näitä asioita nosteta esiin turhanpäiten. Ja vähemmistäkin asioista on ymmärretty lähteä.
Halusit kuitenkin Suomen presidentiksi kuuskymppisen mieshenkilön joka on kiinnostunut teini-ikäisistä pojista...
 
vierailija
Kiitos
Erehdyin pitämään Orpoa jotenkin oikeudentajuisena ihmisenä mutta olin väärässä. Hän vain tahraa tässä sotkussa myös omat kätensä siivotessaan Rydmanin sotkua.
Ole hyvä.

Oikein puistatti kun hän naama kylmänviileänä ja pokkana väitti Hesarin ja naistenkin valehdelleen.

Minä olen myös kirjoittanut useisiin W-ketjuihin, että ei savua ilman tulta.

Oi sitä onnen päivää jos hänet erotettaisiin. Oli sikamainen temppu Purralta ängetä tuo vatsastapujanukke kokoomuksen ja koko Suomen kiusaksi ministeriksi.
-om-
 
vierailija
Ole hyvä.

Oikein puistatti kun hän naama kylmänviileänä ja pokkana väitti Hesarin ja naistenkin valehdelleen.

Minä olen myös kirjoittanut useisiin W-ketjuihin, että ei savua ilman tulta.

Oi sitä onnen päivää jos hänet erotettaisiin. Oli sikamainen temppu Purralta ängetä tuo vatsastapujanukke kokoomuksen ja koko Suomen kiusaksi ministeriksi.
-om-
Tämä.
 
vierailija
Ole hyvä.

Oikein puistatti kun hän naama kylmänviileänä ja pokkana väitti Hesarin ja naistenkin valehdelleen.

Minä olen myös kirjoittanut useisiin W-ketjuihin, että ei savua ilman tulta.

Oi sitä onnen päivää jos hänet erotettaisiin. Oli sikamainen temppu Purralta ängetä tuo vatsastapujanukke kokoomuksen ja koko Suomen kiusaksi ministeriksi.
-om-
👍Ihanan vahvaa ja suorapuheista argumentointia. Tällä palstalla vaikuttaa joku takametsien jäärä, jolla on hyvin sovinistiset ja aikansa eläneet mielipiteet.
 
vierailija
Sulla mitä ilmeisimmin on joku issue Haavistosta...siihen voit toki aloittaa oman ketjun. Nyt on kyse Rydmanista eikä presidenttivaalien äänestyksistä. Pysy aiheessa.
Eikö sua häiritse ollenkaan se, että 66-vuotias eläkeukko käyttää poliittista asemaansa hyväkseen saadakseen huomiota teinipojilta ja palkkaa sellaisen veronmaksajien rahoilla alaisekseen?
 
vierailija
Eikö sua häiritse ollenkaan se, että 66-vuotias eläkeukko käyttää poliittista asemaansa hyväkseen saadakseen huomiota teinipojilta ja palkkaa sellaisen veronmaksajien rahoilla alaisekseen?
Lue ketju läpi. Tämä on Rydmania ja hänen köyttäytymistä koskeva. Tee oma aloitus Haavistosta.
Toisekseen jos kyse on tästä Jerestä, niin sulle on aika kattavasti jo vastattu asiasta. Se vastaus löytyy myös ketjua lukemalla.
 

Yhteistyössä