Säälittää niin laittaa tuo kymmenkuinen hoitoon, mut ei ole muitakaan vaihtoehtoja... =(

  • Viestiketjun aloittaja Suruisa
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei tänne kannata tuollaista kirjoittaa.
Oli pakko... =( Ei haittaa jos lynkataan, tiedän itsekin että parempi ois olla kotona. Ja sille joka päivitteli etteikö isosiskon hoitoonvieminen harmita, niin vastaan että ei niin paljon, koska on jo reipas nelivuotias ja kaipaa leikkiseuraa.
 
ei kai
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako:
. tissistäkin vierotetaan vasta kun menee armeijaan.
miten niin silloin jo? eikä sitä nyt vähintäänkin iltalomilla voi käydä vielä tisumaidolla. tarpeetonta vieroittaa kokonaan vielä tuossa vaiheessa. :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Miks ei ole vaihtoehtoja?
Olen ollut työttömänä ja sain vakipaikan unelmatyöstä...ja mulla on kutina ettei vastaavaa ole tulossa piakkoin ja asuntolainat on maksettava...pakko ottaa työ vastaan, pienellä paikkakunnalla ei ole vara töistä.
 
kolmen isä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei tänne kannata tuollaista kirjoittaa.
Oli pakko... =( Ei haittaa jos lynkataan, tiedän itsekin että parempi ois olla kotona. Ja sille joka päivitteli etteikö isosiskon hoitoonvieminen harmita, niin vastaan että ei niin paljon, koska on jo reipas nelivuotias ja kaipaa leikkiseuraa.
Me otettiin nelivuotias kotiin kun ollaan nyt työttöminä. Viisivuotias jätettiin osapaiväiseksi, että pääsee puolen vuoden kuluttua eskariin tuttuun paikkaan.
 
MaalaisJuntti
Mä olen miettiny tätä hoitoon viemistä ihan tosissaan,et MIKSI SUOMESSA tästä tehdään niin suuri ongelma?
Monissa muissa maissa lapsen kasvattaa lähes poikkeuksessa joku muu kuin ÄITI. Ovatko he sitten kieroon kasvaneita?
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Miks ei ole vaihtoehtoja?
Olen ollut työttömänä ja sain vakipaikan unelmatyöstä...ja mulla on kutina ettei vastaavaa ole tulossa piakkoin ja asuntolainat on maksettava...pakko ottaa työ vastaan, pienellä paikkakunnalla ei ole vara töistä.
Tälläisessä tilanteessa tuo on ihan hyvä syy ottaa työ vastaan vaikka kymmenkuisen hoitoon laittaminen hemmetin sääli onkin.
 
kolmen isä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Miks ei ole vaihtoehtoja?
Olen ollut työttömänä ja sain vakipaikan unelmatyöstä...ja mulla on kutina ettei vastaavaa ole tulossa piakkoin ja asuntolainat on maksettava...pakko ottaa työ vastaan, pienellä paikkakunnalla ei ole vara töistä.
Eli älä murehdi, teet oikein. Voit kyllä harkita tuota hoidon muunlaista järjestämistä, jos vaikka joku tulisi kotiin hoitamaan molemmat lapset?
 
MaalaisJuntti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Miks ei ole vaihtoehtoja?
Olen ollut työttömänä ja sain vakipaikan unelmatyöstä...ja mulla on kutina ettei vastaavaa ole tulossa piakkoin ja asuntolainat on maksettava...pakko ottaa työ vastaan, pienellä paikkakunnalla ei ole vara töistä.
Onnea uudelle työlle.
Kyllä lapsi pärjää ja sopeutuu pian. Eihän se koko elämää siellä päiväkodissa ole ja koko päivää ;)
Tsemppiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Miks ei ole vaihtoehtoja?
Olen ollut työttömänä ja sain vakipaikan unelmatyöstä...ja mulla on kutina ettei vastaavaa ole tulossa piakkoin ja asuntolainat on maksettava...pakko ottaa työ vastaan, pienellä paikkakunnalla ei ole vara töistä.
Ota se paikka vastaan ja koeajan jälkeen jäät hoitovapaalle´ =)
 

Yhteistyössä