sadetakki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rentunruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rentunruusu

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
1 001
0
36
ootteko nähnyt jossain kaupassa hieman pidempiä sadetakkeja tytöille? sellanen olis hakusessa koululaiselle kokoa 130-140cm, itse olen jo anttilan ja citymarketin katsonut ja muistaakseni prisman, niistä ei ainakaan löytynyt.

Enpä ole täällä nähnyt, meidän tytölle kyllä ostettiin ebaysta käytetty sellainen. Pitempi, vuorellinen ja ihanan tyttömäisen kukallinen, eri sävyisiä punaisia, voi yhdistää mihin vain. Eikö postimyyntikatalogeissakaan ole? H&M, Ellos, Josefsson? Jollakin oon nähnyt Elle -takin, ne vain on aika hintavia... Me harrastetaan tuota nettihuutokaupasta lastenvaatteiden hankkimista, edullisia ja tosi kivoja =)

Täällä suomessa lapset puetaan niin käytännöllisesti, saa rymytä ulkona, ei kastu eikä lika haittaa. Mukavaa joskus laittaa jotain epäkäytännöllistäkin kaupunkivaatetta =) Tarkoitan, tuollaiselle 1,5- vuotiaalle kokohaalari olisi varmasti järkevin ratkaisu =)

joo, kyllähän niitä ihan perusjuttuja näille pienille löytyy mut nyt ois ollu kiva jos ois löytänyt sellasen pitemmän tuolle 9v tytölle ....se kun kulkee pyörällä kouluun niin suojais edes vähän housujakin matkalla,ettei koko päivää tarvitse märissä olla. Haalareita ei enää käytä ja itse asiassa sille ei voi enää mitään ostaakaan jos ei itse ole valitsemassa(saattaa jäädä käyttämättä) :/

Nii juu joo, sulla jo isompi tyttö... tuo meidänkin natiainen jo kovasti yrittää valita itse vaatteensa, uskomatonta kuinka varhain se valkkaaminen alkaa! =)

Entä jos laitat sadeviitan, jonka saa levitettyä eteen pyöräntangolle, vaikka sellainen aikuisten malli, josta sit leikkaa helmaa lyhyemmäksi...? Mulla oli joskus sellainen ja se oli sellainen edullinen ja ohut, ei olis haitannut vaikka olis leikkonutkin. Kyllähän pitkäkin takki menee pyöräillessä maata kohti ja kun polvet/reidet kastuu polkiessa. Viitta oli ainakin mulle ehdottoman hyvä, poljin päivittäin reilu 7 km suuntaansa =)

joku muukin toisessa osiossa mainitsi sadeviitan, mutta en ole nähnyt niitäkään..vielä. vai onko niitä sit vaan naisten kokoa? et oon sit katsellut väärältä osastolta?! Pitänee ottaa "silmä näppiin" =)

Joskus lasten sadeviittoja on ollut sittarissa - sekä kalliita Rukan, että jotain halpiksia, jotka ei meillä ainakaan kestäneet muutamaa käyttökertaa enempää. Oliskohan tarjoustalossa jotakin?

Yhteistyössä