sadetakin alle takki vai fleecetakki? turhis juu..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
Kumman pistän poitsulle eskariin.
Sadetakki ja alle fleecetakki vai sitten tuo vktakki sadetakin alle?
vktakki on minymon vettäkestävä.

Se voipi lähteä välitunnulle fleecetakilla ja sataa..sit märkä..
kait se on vktakki laitettava sadetakin alle..juu, vai mitä ?

 
no ku tuolla sataa ihan kaatamalla..aattelin et sadetakki suojais paremmin, kun mennään..
en mä tiiä :D jotenki vaan tuntu hyvälle idealle laittaa sadetakki tohon vielä :D ehkä se sit ei ole..
 
Fleecetakki+sadetakki tai pelkkä välikausitakki. Jos joudutte sateessa kävelemään voisi tuo sadetakki+fleecetakki olla parempi vaihtoehto, niin se sisempi takki on ainakin heti kuiva, jos vaikka sade loppuu ja menevät ulos, niin on kuiva takki laittaa päälle.
 

Yhteistyössä