V
vierailija
Vieras
Kun nuo klassiset sadetakit on kai jollain tavalla muodissa, niinpä minäkin ostin, kun kirpparilla oli hyvkuntoinen keltainen Rukka-takki vitosella! 
Laitettako alle aina jonkin tavallisen takin vai suoraan vaikka villapaidan päälle? Minä ainakin tarkenen näillä keleillä ihan hyvin ilman välitakkia, mutta sitten kun ei ole muuta takia, niin onko se noloa, jos kulkee sadetakki päällä vaikka paistaa? Vekslaatteko edestakaisin sadetakin reppuun ja takaisin, jos on sadekuuroja?
Miten ne hihoissa olevat napit? Laitettako kiinni vai jätättekö auki?
Muita vinkkejä?
Laitettako alle aina jonkin tavallisen takin vai suoraan vaikka villapaidan päälle? Minä ainakin tarkenen näillä keleillä ihan hyvin ilman välitakkia, mutta sitten kun ei ole muuta takia, niin onko se noloa, jos kulkee sadetakki päällä vaikka paistaa? Vekslaatteko edestakaisin sadetakin reppuun ja takaisin, jos on sadekuuroja?
Miten ne hihoissa olevat napit? Laitettako kiinni vai jätättekö auki?
Muita vinkkejä?