Saatko saunoa vieraiden miesten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tartte lupia pyydellä ja olen ollutkin. Luultavasti tapa jatkuu tulevaisuudessa. Sauna ei ole seksuaalinen paikka.
Yleensä noihin yhteissaunomiseen vain liittyy runsas alkoholin käyttö... vieraan humalaisen miehen estot ja käytöstavat saattavat olla hieman erilaiset kuin selvänä ollessa.

Tuntuu oudolta ajatukselta istua saunassa "puhdistautumassa" vieraan miehen kanssa, oli hän sitten selvä tai humalassa.
Onneksi en liiku sellaisissa porukoissa. Vesipiippu saattaa jollain olla, mutta en lähde kyselemään onko siellä makutupakkaa kummempaa. Käytöstavat ovat aina olleet erinomaiset, estot pysyneet estämässä mitään outoa käytöstä. Olemme yhteisporukalla mm. poistaneet lapsikasteemme Katumajärvessä. Überpuhdistautumista; rituaalisessa mielessä.
jeesus mitä porukkaa.....!!!!!

öö
En haluis eikä mieskään sitä haluis. Lupia ei tarvi kysellä kun kunnioitetaan toistemme mielipiteitä ja ollaan senverran toisistamme mustasukkasia et tiedetään et ei sitä kumpikaan haluis puolin eikä toisin.

naare
toiseen pitää luottaa ettei mitään pettämistä tapahdu.
itse olen yhä läheisissä väleissä ex-poikaystäväni kanssa ystävyys pohjalla, ja vietämme silloin tällöin sauna iltoja. niinkuin naispuolistenkin ystävien. Kyllähän hän on minut ennenkin alasti nähnyt. Muiden mies puolisten kanssa pidän pyyhettä saunassa. ja alastomuus on erittäin luonnollista. Jos joku pitää asiaa kiusallisena on toden nnäköisesti itsetunnossa paikkailun varaa,

hivenenhullu
olenhan mä saunonut "vieraiden" miesten kanssa... ja tossa sohvalla se nyt sitten makoilee... ;)
tiedän miillä motiiveilla sinne saunaan voidaan mennä, ja mitä kaikkea siellä voidaan katsella.. :D :D ja juuri siitä syystä me saunotaan miehen kanssa kahdestaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Rupesin miettimään, että ollaankohan me joskus saunottu samassa saunassa? Porukka kuulostaa samanhenkiseltä :)
Vaikea sanoa. Otetaan vaatteet pois ja katsotaan? :D
Ootko ollu PV:n tai Lehdon tapahtumissa? Sit ollaankin voitu joskus törmätä tai jopa olla samalla saunan lauteella :)

Joskus on ollu meiän porukassa puhetta, että eihän tässä kohta tunnista toisia vaatteet päällä, kun aina kun tavataan niin saunotaan :D Kavereita, joita tavataan pari kertaa vuodessa.

Onneksi en liiku sellaisissa porukoissa. Vesipiippu saattaa jollain olla, mutta en lähde kyselemään onko siellä makutupakkaa kummempaa. Käytöstavat ovat aina olleet erinomaiset, estot pysyneet estämässä mitään outoa käytöstä. Olemme yhteisporukalla mm. poistaneet lapsikasteemme Katumajärvessä. Überpuhdistautumista; rituaalisessa mielessä.
jeesus mitä porukkaa.....!!!!!
Vai pitikö sanomasi non-jeesus porukkaa? :LOL: :LOL:

Non compos mentis
Rupesin miettimään, että ollaankohan me joskus saunottu samassa saunassa? Porukka kuulostaa samanhenkiseltä :)
Ootko ollu PV:n tai Lehdon tapahtumissa? Sit ollaankin voitu joskus törmätä tai jopa olla samalla saunan lauteella :)

Joskus on ollu meiän porukassa puhetta, että eihän tässä kohta tunnista toisia vaatteet päällä, kun aina kun tavataan niin saunotaan :D Kavereita, joita tavataan pari kertaa vuodessa.
PV=Painonvartijat? Ei, ei kuulosta tutulta. Ihan yksityisissä mestoissa, yksityisten ihmisten kanssa.

PV=Painonvartijat? Ei, ei kuulosta tutulta. Ihan yksityisissä mestoissa, yksityisten ihmisten kanssa.
Ei se sama PV :D

vieras
Saan. Kaveripiirissä on ollu tapana saunoa sekasaunassa. Samat perseet kun siellä näkee vuodesta toiseen niin eipä siinä ole mitään ihmettelemistä :)
No eipä ne sitten mitään vieraita miehiä ole, jos niiden kanssa vuodesta toiseen saunot.

höpsö
Saan tietenkin saunoa ihan kenen kanssa itse haluan, mutta alasti en halua saunoa vieraiden miesten (tai tuttujenkaan paitsi oman) kanssa. Kaveripiirissä toisinaan esim. juhannuksena harjoitetaan sekasaunomista, mutta kaikilla uimapuku tai pyyhe päällä.

vieras
En sauno vieraiden miesten kanssa, tuttujen kylläkin. Tuo non compos mentisin porukan tapa kuulostaa saman tyyliseltä. Hauskaa yhdessä, rituaalimielessä (pilke silmäkulmassa), ei kuitenkaan seksiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja naare:
toiseen pitää luottaa ettei mitään pettämistä tapahdu.
itse olen yhä läheisissä väleissä ex-poikaystäväni kanssa ystävyys pohjalla, ja vietämme silloin tällöin sauna iltoja. niinkuin naispuolistenkin ystävien. Kyllähän hän on minut ennenkin alasti nähnyt. Muiden mies puolisten kanssa pidän pyyhettä saunassa. ja alastomuus on erittäin luonnollista. Jos joku pitää asiaa kiusallisena on toden nnäköisesti itsetunnossa paikkailun varaa,
Jos alastomuus on niin luonnollista, niin miksi pidät pyyhettä vieraiden miesten kanssa saunoessasi?

mitähän tuo mun mies musta ja tästä palstasta oikein ajattelee?

-illan palstakysymys. saisinko saunoa vieraiden miesten kanssa?
- no et tietenkään
- :eek:
- no mitä?
-siis että olis seurue jossa myös miehiä, ja sitte mentäs kimpassa saunaan
- no sillee joo, tottakai. mutta et sais mennä viihdyttämään.

öö..?

vieras
En sauno vieraiden miesten kanssa, tuttujen kylläkin. Tuo non compos mentisin porukan tapa kuulostaa saman tyyliseltä. Hauskaa yhdessä, rituaalimielessä (pilke silmäkulmassa), ei kuitenkaan seksiä.
Ja paras heti täsmentää että sekasaunomista tarkoitan tuttavaporukalla ja oma mies on useimmiten myös mukana.

Eipä ole tarvinnut lupia kysellä.
Olen saunonutkin ja todennäköisesti joskus tulen vielä saunomaan.

Enkä mä kyllä ole törmännyt koskaan saunoessa millasen kännisen äijäköörin kanssa siihen että joku olisi estonsa menettänyt. Ihan asiallisesti on oltu.

v
pitääkö pyytää lupa vai onko ihan ok että hyppäät lauteille vieraan miehen viereen ilman puolisoasi?
En mä vieraiden mutta tuttujen kanssa voisin mennä. Tosin puoliso on aina ollu näissä sekasaunoissa mukana.

viimeks eilen
Olin eilen tuttavien tupareissa+ uudenvuoden juhlissa. Iso ok-talo ja tosi tilava saunaosasto. Sitten isäntäväen kehoituksesta mentiin miehet ja naiset yhdessä saunaan. Meitä oli jotain 12 yhteensä. Kaikki eivät saunoneet.
Mieheni ei ollut mukana työasioden takia. Riisutuessani muistin ajelleeni kaikki karvani edellisenä iltana, mutta en sitäkään ujostellut.

Ei olla aiheesta laajemmin keskusteltu, mutta ei sitä kyllä kiellettykään ole. Enkä usko että tuo edes kieltämään menisi, voisi ehkä sanoa ettei tykkää ajatuksesta.

Mutta omasta puolestani en näe kyllä mitään syytä miksi menisin saunomaan vieraiden miesten kanssa, ja kun omia haluja tuollaiseen ei ole niin en näe syytä mennä vain sen takia ettei sitä olla kielletty. Koska vielä veikkaisin ettei mies sitä kuitenkaan ihan sopivana pitäisi, niin sitä paremmalla syyllä en menisi sellaista tekemään.

Yhteistyössä