saatko olla alasti miespuolisten kavereiden nähden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainoa jonka seurassa joskus saattaisin olla alasti (saunominen) on siskon mies. Ei haittaa miestä eikä minua eikä siskoa tai hänen miestä. En keksi tilannetta et pitäs jonkun muun miespuolisen kaverin kanssa olla alasti.

Ööh.. ei oo koskaan edes tullut kysyttyä.. mun mieskö siitä päättää? Mä päätän kyllä ihan itse mikä on spivaa ja mikä ei :)
Mutta joo, ainakin yhteissaunassa olen ihan säännöllisesti ollut ja alastihan siellä on niin minä kuin kaveritkin, eikä siitä ole koskaan mitään kommenttia tullut. Että visiinkin "saan".

Ei kai kyse ole siitä, saako olla alasti, vaan siitä, kehtaako ja onko se hyvien tapojen mukaista. Ei musta. En oikein välittäisi välittää tämmöstä roolimallia myöskään lapsilleni.

on mull apaljonkin miespuolisia kavereita, yhtä voisin sanoa ihan ystäväksiki, mutta ei tulisi mieleenkään olla heidän seurassaan alasti.

En muuten sauno edes naispuolisten kavereiteni kanssa. Miksi? Pesulla käyn kun on pesuaika ja sitten tapaan ystäviäni ihan eri ajalla.

Saisin varmaan halutessani olla alasti kenen tahansa nähden, mutta en halua. Ei kai mieheni sitä voi määrätä, kyllä varmaan moisesta toki pahastuisi. En myöskään halua nähdä ketään muuta alasti kuin mieheni. Mie olen For my husband's eyes only!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
kai mä muuten, mut vois olla niille miehille vähä kiusallista.

siis mikä kiusallista? se että sinä olisit alasti vai ne miehet?

Se että mä olisin ja ois mustakin vähä kiusallista, jos joku tulis siihen letku heiluen ilman vaatteita.

Toki, ei ole mitään syytä miksi en saisi, ei kavereiden sukupuolella niin väliä ole. Ei mulla kylläkään kauheesti syitä nakuilla kenenkään seurassa ole, saunominen tai uintireissulla uikkarin vaihtaminen tulee ainoina asioina mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Toki, ei ole mitään syytä miksi en saisi, ei kavereiden sukupuolella niin väliä ole. Ei mulla kylläkään kauheesti syitä nakuilla kenenkään seurassa ole, saunominen tai uintireissulla uikkarin vaihtaminen tulee ainoina asioina mieleen.

Samoin.

Yhteistyössä