saatko olla alasti miespuolisten kavereiden nähden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
kai mä muuten, mut vois olla niille miehille vähä kiusallista.

Minäkin epäilen vähän tätä.

Aika hiljasta saunaseuraa olisin varmaan sen jälkeen, jos letkut muuttuisivat minun saunaan tuloni johdosta tunkeiksi. :whistle: :ashamed:

luuletko nyt itestäs vähän liikoja? tässä tais olla kyse kavereista ja tuskin sun kaverit sua seksuaalisessa mielessä miettii?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Aika hiljasta saunaseuraa olisin varmaan sen jälkeen, jos letkut muuttuisivat minun saunaan tuloni johdosta tunkeiksi. :whistle: :ashamed:

luuletko nyt itestäs vähän liikoja? tässä tais olla kyse kavereista ja tuskin sun kaverit sua seksuaalisessa mielessä miettii?

No jaa... Tuskin mua ainakaan silleen miettivät, mutta se olisi kiusallista muutenkin. Ei ole sellainen ollenkaan tapana kaveripiirissä.

Itse päätän tälläisistä asioista. Mies ei tykkäisi vaikka voisi sanoakin ettei haittaa. Enkä kyllä muutenkaan olisi. Joskus nuorempana olen kimppasaunonut ja silloin se oli ihan ok, mutta nykyisin ajatus tuntuu kiusalliselta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Sellaista on joskus tapahtunut ja olen ollut tosi pettynyt!

Olen luullut tosi pitkään jostain miehestä, että se on vain kaverini ja sitten onkin löytynyt muita aatoksia taustalta. Nakuilutilanne voisi olla juuri sellainen paikka, jossa sellaiset tapaukset paljastuvat.

Yhteistyössä