Saatiin maailman parhaita uutisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen muuttaja

Vieras
Me käytiin viikonloppuna katsomassa ehkä hienointa taloa jossa oon ikinä käynyt sisällä, ja tänään tuli puhelu että me saatiin se! Olen niin onnellinen että jalat tuntuu hyytelöltä ja kädet tärisee, enkä oikein tiedä miten päin olisin.

Kyseessä on 1700-luvulla rakennettu ihana kaksi kerroksinen omakotitalo joka on vuosi sitten rempattu ja laitettu viimeistä silausta myöten juuri mun maun mukaan vanhaa kunnioittaen. Mä olin ihan varma ettei meillä oo mitään saumoja tuohon taloon kun siellä näytössä oli niin paljon muitakin katsojia, mutta nyt me ollaankin muuttamassa loppuelämän kotiin! <3

• Tykkää
Reactions: Kiukkuperse
Me käytiin viikonloppuna katsomassa ehkä hienointa taloa jossa oon ikinä käynyt sisällä, ja tänään tuli puhelu että me saatiin se! Olen niin onnellinen että jalat tuntuu hyytelöltä ja kädet tärisee, enkä oikein tiedä miten päin olisin.

Kyseessä on 1700-luvulla rakennettu ihana kaksi kerroksinen omakotitalo joka on vuosi sitten rempattu ja laitettu viimeistä silausta myöten juuri mun maun mukaan vanhaa kunnioittaen. Mä olin ihan varma ettei meillä oo mitään saumoja tuohon taloon kun siellä näytössä oli niin paljon muitakin katsojia, mutta nyt me ollaankin muuttamassa loppuelämän kotiin! <3

Onnea! Kuulostaa ihanalle talolle. =)

paljon onnea, toivottavasti ei tule matkan varrella kovin suuria yllätyksiä. itse karsastan taloja, jotka on vasta pintarempattu täysin, sillä kun saa kaiken piilottelemisen arvoisen piiloon helposti halutessaan ja halvasti.

[QUOTE="jossu";24031399]paljon onnea, toivottavasti ei tule matkan varrella kovin suuria yllätyksiä. itse karsastan taloja, jotka on vasta pintarempattu täysin, sillä kun saa kaiken piilottelemisen arvoisen piiloon helposti halutessaan ja halvasti.[/QUOTE]

Me siis muutetaan vaan vuokralle tuohon nyt aluksi, mahdollisesti saatetaan sitten myöhemmin ostaa se kunhan minä saan vakituisen työn jne. Joten sinänsä ei ole riskiä, jos talo osoittautuu homeiseksi tms., voi vuokrasopimuksen aina purkaa. :)

Yhteistyössä