Saatiin biisikärpänen pukilta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, meil on se biisikärpäsen "laite", johon mikrofonit asennetaan.

Silloin ääni tulee tv:stä, eli käyppä siellä äänivalikossa kokeileen vaihtaan asetuksia.

Joko ootte selvittäneet mitä asetuksia täytyy tv:ssä vaihtaa? Oon kokeillu jo monenlaisia, mutta mikki on ihan mykkä edelleen. Muuten kaikki pelittää ihan hyvin. Meillä on sama ongelma kuin ap:llä - kaikki piuhat ok ja "käyttöopas" luettu - eikä edelleenkään saada mikkiin mitään eloa. Tosin tuossa ei ollut mukana kunnon käyttöpasta - pieni lappunen vain,jossa neuvottiin, miten piuhat laitetaan. Laitelkaa viestiä, jos keksitte ongelmaan ratkaisun, niin päästäis mekin laulelemaan.Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja ts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, meil on se biisikärpäsen "laite", johon mikrofonit asennetaan.

Silloin ääni tulee tv:stä, eli käyppä siellä äänivalikossa kokeileen vaihtaan asetuksia.

Joko ootte selvittäneet mitä asetuksia täytyy tv:ssä vaihtaa? Oon kokeillu jo monenlaisia, mutta mikki on ihan mykkä edelleen. Muuten kaikki pelittää ihan hyvin. Meillä on sama ongelma kuin ap:llä - kaikki piuhat ok ja "käyttöopas" luettu - eikä edelleenkään saada mikkiin mitään eloa. Tosin tuossa ei ollut mukana kunnon käyttöpasta - pieni lappunen vain,jossa neuvottiin, miten piuhat laitetaan. Laitelkaa viestiä, jos keksitte ongelmaan ratkaisun, niin päästäis mekin laulelemaan.Kiitos!
¨

No nyt toimii mikkikin. En kyllä ole ihan varma mitä tein... Ainakaan en ollut valinnut AV- kanavaa aiemmin, DVD-pyöri aiemmin sieltä omalta kanavaltaan ja olin käynnistänyt sen DVD:n play- nappulasta. Kun valitsin sen AV-kanavan, se Biisikärpäsen valikko tuli automaattisesti näkyviin. Sitten TV:n ääniasetuksissa otin käyttöön jonkun monimutkaisen kirjainyhdistelmän(S......) - että kuulostan fiksulta....;). Toivottavasti muutkin saatte sen pelittämään - tai miten nyt toivois - tuolla meidän 12-v nyt laulaa tuvan täydeltä,,,,,

Onko ne RCA-liittimillä? Jaa äänet menemään suoraan teatteriin ja pelkkä kuvan piuha telkkariin, luulis kaikkien äänien sitten kuuluvan kotiteatterin lautta.. Meillä menee mm. playstationin piuhat näin..

Mekään ei saada toimimaan vaikka kaikki piuhat kiinni. Pleikkarin sing starissa toimii mikit ja ääni tulee kotiteatterin kautta mutta tässä biisikärpäsessä mikki ei kuulu.
Telkkari on Thompsonin stereo tv.

Meilläkään ei toimi mikit ja sit toinen ongelma on se et ei päästä kun ekaan biisiin... Johdot on kans sataan kertaan laitettu. Vois olla paremmat ohjeet koko idealle...

Mä nyt en usko et kytkennät voi kaikil on niin perseelleen, et kyl se vika täytyis olla kaikissa laitteissa. Koska ei noita johtoja nyt hirveen moneen paikkaan saa ängettyä nois vehkeis. Ja se et ei pääse kun ekaan biisiin niin ei mielestäni voi johtua johdoista tai muistakaan tv-asetuksista

No ne joilla nyt toimii mikit/mikki niin pääsettekö muihin biiseihin kun ekaan biisiin? Kun siin biisissä on virheitä niin jos ne laulaa oikein niin pääseekö sit seuraavaan biisiin vai mikä on homman nimi?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:
No ne joilla nyt toimii mikit/mikki niin pääsettekö muihin biiseihin kun ekaan biisiin? Kun siin biisissä on virheitä niin jos ne laulaa oikein niin pääseekö sit seuraavaan biisiin vai mikä on homman nimi?

meillä on muuten toiminu hyvin mutta ei edelleen siltä levyltä anna valita kuin ekan kappaleen

Päästään me ainakin kaikkiin biiseihin. Aluksi ei päästy, kun yritin painaa kaukosäätimen nuolinäppäimistä(ylös-alas).Sit painoinkin sitä ns. eteenpäin kelaamisnappulaa, niin pääsin seuraavaan biisiin.Ymmärsiköhän tästä mun sepustuksesta taas mitään....?!

Saisivat ottaan koko biisikärpäsen kaupan hyllyltä pois kun ei tunnu toimivan kovin monella. Mäkin ostin vie sen toisenkin mikin ja levyn ja maksoin yli 100? ja lopputulos on se et hermot on menny mulla ja muillakin kun vehje ei toimi. =( Paketissa vois lukee jos se ei käy kaikkiin telkkareihin ja/tai DVD-soittimiin.

Päästään me ainakin kaikkiin biiseihin. Aluksi ei päästy, kun yritin painaa kaukosäätimen nuolinäppäimistä(ylös-alas).Sit painoinkin sitä ns. eteenpäin kelaamisnappulaa, niin pääsin seuraavaan biisiin.Ymmärsiköhän tästä mun sepustuksesta taas mitään....?!

Mä ymmärsin, täytyy kokeilla vie sitä vaihtoehtoo kotiin kun pääsee.

Helvetin hieno joululahja.

Ei toimi mikki. Erilaisia ääniasetuksia on kokeiltu ja ei toimi. Kun oikein voimakkaasti taputtaa mikkiä niin telkusta kuuluu erittäin vaimea "tap-tap"

Tätä kehataan vieläpä myydä 70e hintalapulla varustettuna...

Alkuperäinen kirjoittaja Pa:

Ei toimi mikki. Erilaisia ääniasetuksia on kokeiltu ja ei toimi. Kun oikein voimakkaasti taputtaa mikkiä niin telkusta kuuluu erittäin vaimea "tap-tap"

Löyty ääniasetuksista tuo deltaääni, sitä kun sääti maximiin niin mikistä kuuluu biisivalikossa, mutta ei ite laulun aikana.

Mikä tässä nyt on ideana??

Eli piuhat on vieläkin väärin asennettu tai sitten ääni- tai kanava-asetukset on päin peetä.

Ei näin monen peli voi olla hajalla! Oikeesti, tehän ootte ihan hassuja.

Alkuperäinen kirjoittaja :::

Eli piuhat on vieläkin väärin asennettu tai sitten ääni- tai kanava-asetukset on päin peetä.

Ei näin monen peli voi olla hajalla! Oikeesti, tehän ootte ihan hassuja.

Miten piuhat voi olla väärin asennettu jos biisivalikossa äänet toimii hyvin?

Tämä lähtee kyllä maanantaina takasin sinne mistä on ostettu, miksi tätä myydään edes "pelinä" kun kyseessä on kuitenki pelkkä karaokelaite...

Yhteistyössä