Saatiin biisikärpänen pukilta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niitä biisejä pääsee valittemaan ku käyttää sitä kelausta, eli se millä esim. hyppäät dvd-leffassa seuraavaan chapteriin

joku tän kaltanen merkki siinä nappulassa:

>>|

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:
täällä saatiin nyt mikit toimin mut ei päästä levyssä muihin biiseihin kun ekaan... =(

kokeiltiin tota nappia ja montaa muutakin nappia mut ei liiku mihkään... Se liikkuu edestakas ekan biisin ja sen äänivalikon...=( Fiilikset menny... Huomen se lähtee takas kauppaan...

täällä saatiin nyt mikit toimin mut ei päästä levyssä muihin biiseihin kun ekaan... =(

kokeiltiin tota nappia ja montaa muutakin nappia mut ei liiku mihkään... Se liikkuu edestakas ekan biisin ja sen äänivalikon...=( Fiilikset menny... Huomen se lähtee takas kauppaan...

Ihmeellinen juttu kyllä...

Kelausnapilla meillä biisit vaihtuu.

Kyllä tuo palautetaan heti kun vaan voidaan. Ei käyny kyllä mielessäkään tuota ostaessa, että tuo on pelkkä karaokelaite.

no kuvittelin et siin ois joku muukin idea kun laatikos sanottiin et ei oo väliä miten laulat vaan mitä laulat.. ja ne sanat on kuitenkin väärin jossain kohtaa siin ekas biisis. Ei ymmärrä =(

noin meilläkin tekee sillä levyllä, nakkasin sen pois ja käytän muita levyjä

moi!mekin saatiin pukilta lahjaksi.ollaan ekan biisin ja äänivalikon välissä,ei pääse biisiä vaihtamaan mutta miten sen "pelin kuuluis toimia?eihän siitä ari koivusen biisistä jää mitään sanoja pois!!
mä oon pettynyt,onko se oikeasti pelkkä karaoke levy vai?
sit se on kyl turhan kallis!!!!!!!!!
voiko sen palauttaa vaikka pakkaus on avattu jne?

Meilläkään ei ensin mikki toiminut millään. Sitten kokeiltiin vaihtaa johtojen paikkoja. (Aina ei kannata sokeasti luottaa ohjelappusiin!!!) Ja nyt toimii! Eli vaihdettiin karaokelaitteesta lähtevien INPUT ja OUTPUT johtojen paikkaa toisin kuin ohjeessa sanottiin. Nyt pelittää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ninjagirl:
moi!mekin saatiin pukilta lahjaksi.ollaan ekan biisin ja äänivalikon välissä,ei pääse biisiä vaihtamaan mutta miten sen "pelin kuuluis toimia?eihän siitä ari koivusen biisistä jää mitään sanoja pois!!

mä kävin tänään palauttaan paketin ja kyl sekin oli ihan avattu. Mul ei enään ollut mitään mielenkiintoo sen kans taistella, ei toimi ni ei toimi. =(

Alkuperäinen kirjoittaja ninjagirl:

Niin ja se biisi, niin ei siin puutukkaan sanoja vaan ne jotkut sanat on väärin. Mut ei siin siltikään oo mitään ideaa =(

miten se peli ilmoittaa jos laulat oikein tai väärin?koska se ari koivusen biisi pyöri alusta loppuun vaikken laulanu sanaakaan???
en oo enää edes yrittäny saada toimimaan ,mielenkiinto hävis,ja huomenna palautetaan kauppaan!

tidän miten johdot laitetaan. itse miettisin aattttona n.3h eli mukana tulleet ohjeet on päin honkia.. ohjeen mukaiset kaukosäätimen nappulatkin on merkattu väärin....

Juu erittäin pettyineitä ollaan täälläkin suunnalla..!!! Mikit toimii yms.. ja aikani laitteen ja kaukosäätimen kanssa tapeltuani sain myös biisejä vaihdettua... kuitenkaan "peli" ei ole mistään kotoisin.. täi onko kyseessä nyt edes minkäänlainen peli..?? EI TODELLAKAAN!! Kotoa läytyy jo yksi samanmoinen karaoke laite ja en nyt lahjaksi toivoessani tajunnut todellakaan kysessä olevan vain laite jonka avulla pystyy laulamaan.. odotin hauskaa peliä, mutta jotain aivan muuta pakkauksesta paljastui..

palautin ke.kauppaan ja sain rahat takaisin,
ostetaan sit miehen kans jotain muuta peliä vaikka joku uusi singstar tai jotain.
oli kyllä kova pettymys:´(
biisikärpänen"peli"oli siis ihan pa*ka ostos!!hyvä lahja idea..mutta kun siitä pelistä jäi koko pelin idea pois!

Alkuperäinen kirjoittaja hjelppiä:
Saatiin siis biisikärpänen "peli" pukilta..Ja nyt testaillaan sitä, mutta ei "vörki". Kaikki johdot laitettu just ohjeiden mukaan, mutta ei saada mikrofonista kuulumaan mitään :(
Valikko saadaan kyllä telkkariin, ja biisit soimaan, mutta mikistä ei pihaustakaan:(
tyttö niin pettynyt...

Onks teillä kokemuksia tästä pelistä?? Onkohan siinä nyt joku "kikka"...Ja pitäiskö siihen mikrofoniin syttyä valo, siihen pieneen "lasiruutuun???

Näin helppoa se on: Irrota tv:n ja dvd-soittimen välisestä audiokaapelista tv-pää ja kytke se Biisikärpäs-laitteeseen. Liitä lisäkaapeli Biisikärpäs-laitteen ja tv:n välille. Ohjaa laitetta dvd-soittimen kaukosäätimellä.

Yhteistyössä