P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:täällä saatiin nyt mikit toimin mut ei päästä levyssä muihin biiseihin kun ekaan... =(
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:täällä saatiin nyt mikit toimin mut ei päästä levyssä muihin biiseihin kun ekaan... =(
kokeiltiin tota nappia ja montaa muutakin nappia mut ei liiku mihkään... Se liikkuu edestakas ekan biisin ja sen äänivalikon...=( Fiilikset menny... Huomen se lähtee takas kauppaan...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:täällä saatiin nyt mikit toimin mut ei päästä levyssä muihin biiseihin kun ekaan... =(
kokeiltiin tota nappia ja montaa muutakin nappia mut ei liiku mihkään... Se liikkuu edestakas ekan biisin ja sen äänivalikon...=( Fiilikset menny... Huomen se lähtee takas kauppaan...
Alkuperäinen kirjoittaja miiskuliinu:hei, meillä on kans saatiin pukilta ja toimii kyl hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja ninjagirl:moi!mekin saatiin pukilta lahjaksi.ollaan ekan biisin ja äänivalikon välissä,ei pääse biisiä vaihtamaan mutta miten sen "pelin kuuluis toimia?eihän siitä ari koivusen biisistä jää mitään sanoja pois!!
mä oon pettynyt,onko se oikeasti pelkkä karaoke levy vai?
sit se on kyl turhan kallis!!!!!!!!!
voiko sen palauttaa vaikka pakkaus on avattu jne?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy:Alkuperäinen kirjoittaja ninjagirl:moi!mekin saatiin pukilta lahjaksi.ollaan ekan biisin ja äänivalikon välissä,ei pääse biisiä vaihtamaan mutta miten sen "pelin kuuluis toimia?eihän siitä ari koivusen biisistä jää mitään sanoja pois!!
mä oon pettynyt,onko se oikeasti pelkkä karaoke levy vai?
sit se on kyl turhan kallis!!!!!!!!!
voiko sen palauttaa vaikka pakkaus on avattu jne?
Niin ja se biisi, niin ei siin puutukkaan sanoja vaan ne jotkut sanat on väärin. Mut ei siin siltikään oo mitään ideaa =(
Alkuperäinen kirjoittaja hjelppiä:Saatiin siis biisikärpänen "peli" pukilta..Ja nyt testaillaan sitä, mutta ei "vörki". Kaikki johdot laitettu just ohjeiden mukaan, mutta ei saada mikrofonista kuulumaan mitään
Valikko saadaan kyllä telkkariin, ja biisit soimaan, mutta mikistä ei pihaustakaan![]()
tyttö niin pettynyt...
Onks teillä kokemuksia tästä pelistä?? Onkohan siinä nyt joku "kikka"...Ja pitäiskö siihen mikrofoniin syttyä valo, siihen pieneen "lasiruutuun???