Saatiin biisikärpänen pukilta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistähän tätä laitetta vielä saisi? Yritin just googlettaa ja netanttilasta löytyi, mutta ko. sivulta puuttui "siirrä ostoskoriin" -nappi eli eikö olekaan saatavilla?

meillä ei ainakaan syty valoa.johto täytyy olla kunnolla kiinni (lähtee tos helposti irti...) ja kannattaa kokeilla säädellä kaikkia niitä "nappuloita" varsinkin sitä echo vipulaa...tylsä peli tai sitten en osaa vaan käyttää. oli pettymys...

Alkuperäinen kirjoittaja hjelppiä:
Saatiin siis biisikärpänen "peli" pukilta..Ja nyt testaillaan sitä, mutta ei "vörki". Kaikki johdot laitettu just ohjeiden mukaan, mutta ei saada mikrofonista kuulumaan mitään :(
Valikko saadaan kyllä telkkariin, ja biisit soimaan, mutta mikistä ei pihaustakaan:(
tyttö niin pettynyt...

Onks teillä kokemuksia tästä pelistä?? Onkohan siinä nyt joku "kikka"...Ja pitäiskö siihen mikrofoniin syttyä valo, siihen pieneen "lasiruutuun???

en kyllä ole paras neuvomaan mutta kokeilkaa >I- näppäintä kaukosäätimestä eli sitä kelaus...meillä ei ainakaan nuoli näppäimille liikkunu mihinkään..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä toimii muuten mutta siltä levyltä ei anna valita kappaleita. vain sen ensimmäisen

prismassa oli poistoissa 30e ;) koko höskä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Mie ostin biisikärpäsen 29?. Viel ei oo mikkejä laitettu kiinni

Mistä noin halvalla sai?? Vain tarkoitatko sitä levyä ja pelkkää mikrofonia.Olin näkevinäni kaupassa että niitä myydään erillispakkauksessa..Johon ei siis kuulu se "itse laite"

minulla oli biisikärpäsen cd-levyn kanssa samoja ongelmia mutta sitten kokeilin karaokelaitteen kaukosäätimestä painaa niitä kelaus näppäimiä niin sitten se antoi valita.
t:johanna

Saatiin siis biisikärpänen "peli" pukilta..Ja nyt testaillaan sitä, mutta ei "vörki". Kaikki johdot laitettu just ohjeiden mukaan, mutta ei saada mikrofonista kuulumaan mitään :(
Valikko saadaan kyllä telkkariin, ja biisit soimaan, mutta mikistä ei pihaustakaan:(
tyttö niin pettynyt...

Onks teillä kokemuksia tästä pelistä?? Onkohan siinä nyt joku "kikka"...Ja pitäiskö siihen mikrofoniin syttyä valo, siihen pieneen "lasiruutuun???
Moikka näin muutaman vuoden jälkeen olisiko sinulla ohjeita jäljellä.

Yhteistyössä