Saatiin biisikärpänen pukilta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelppiä

Vieras
Saatiin siis biisikärpänen "peli" pukilta..Ja nyt testaillaan sitä, mutta ei "vörki". Kaikki johdot laitettu just ohjeiden mukaan, mutta ei saada mikrofonista kuulumaan mitään :(
Valikko saadaan kyllä telkkariin, ja biisit soimaan, mutta mikistä ei pihaustakaan:(
tyttö niin pettynyt...

Onks teillä kokemuksia tästä pelistä?? Onkohan siinä nyt joku "kikka"...Ja pitäiskö siihen mikrofoniin syttyä valo, siihen pieneen "lasiruutuun???

Muuten en osaa neuvoa mut ootteko lukeneet käyttöohjeet. Tutut oli ostanu jonku ihme karaokelaitteen ja niillä ei mikistä kans kuulunu mitää. mun 9v poika luki käyttöohjeet ja niitä seuraten sai mikin toimimaan.

Meille ostettiin kans karaoke jutsku ja mikistä ei kuulu mitään. Meillä finluxin tv. Mustas pörssis myyjä oli sanonu että finluxien ja saloran telkkujen kans on ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ollaan luettu moneen kertaan...Ja tarkastettu kaikki johdot kymmeneen kertaan..Mutta ei toimi. toivotonta!!! Pistää ihan vihaksi!!! Ehkä toi mikki on rikki :(

Sit en kyllä tiiä. Mä kun en noista elektroniikkajutuista juurikaan tiiä. Tuurilla mennään ja lapset jo viisaampia ku mä. Mut uskon kyllä että ärsyttää. Muaki ärsyttäis.

Äh, tyttökin jo luovutti ja lähti ovet pakkuen huoneeseensa... Hemmetti mitä paskaa sitä myydään! Ja maksoi kuitenkin 69?!!!!!!!!!!!!

eihän siinä mikissä oo on/off nappia jossain piilossa?
scartit ja kaikki varmasti oikein?

ei ole on/off nappulaa, tiirasin senkin moneen kertaan. johdot laitettu ohjeiden mukaan, ja ei niitä kyllä millään muulla tavalla sais edes laitettua fiksusti. epäilen et toi mikki on tosiaan rikki...

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Mie ostin biisikärpäsen 29?. Viel ei oo mikkejä laitettu kiinni

Mistä noin halvalla sai?? Vain tarkoitatko sitä levyä ja pelkkää mikrofonia.Olin näkevinäni kaupassa että niitä myydään erillispakkauksessa..Johon ei siis kuulu se "itse laite"

Sorry, en muista nyt tarkalleen miten meni, mutta meillä oli aikoinaan onglemia Karaoke laitteen kans ja silloin piti tv:n valikosta käydä joku ääni jutska muuttaan eli asetuksista joku ääntä koskeva juttu niin johan vörkki, sitä ennen eii kuulunut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sorry, en muista nyt tarkalleen miten meni, mutta meillä oli aikoinaan onglemia Karaoke laitteen kans ja silloin piti tv:n valikosta käydä joku ääni jutska muuttaan eli asetuksista joku ääntä koskeva juttu niin johan vörkki, sitä ennen eii kuulunut mitään.

Ahaaa,,,Mikähän toi juttu vois olla?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ahaaa,,,Mikähän toi juttu vois olla?!

Sorry, kun en nyt muista tarkemmin ja esikko katsoo tuossa piirrettyjä niin en viitsi keskeyttää ja kokeilla... mee tv:n asetukset valikkoon ja kokeile vaihtaa jotain ääni valikon toimintoja niin että se biiskärpänen on päällä. Lähti meillä heti pelittään kun vaihtoi....

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Mie ostin biisikärpäsen 29?. Viel ei oo mikkejä laitettu kiinni

Mistä noin halvalla sai?? Vain tarkoitatko sitä levyä ja pelkkää mikrofonia.Olin näkevinäni kaupassa että niitä myydään erillispakkauksessa..Johon ei siis kuulu se "itse laite"

Siis joo, levy ja mikki 29?. Mutta sehän käy dvd-laitteeseen missä on mikrofoonipaikat

Meillä on muuten sellainen jutska...Et ku laittaa dvd soittimeeen levyn(tai leffan), niin ääni ohjautuu suoraan dvd soittimen mukana tulleeseen kotiteatterisarjaan.eli tv:n kaiuttimista tulee vaan suhinaa, ja siks telkku pitääkin laittaa äänettömälle kun katsoo esim. leffaa.
Eli voiskohan tää nyt jotenkin vaikuttaa?

Kun eikö se laulun pitäis sit kuulua telkkarin kaiuttimista...Vai voisko sekin tulla kotiteatteri kauittimista, siis sieltä mistä levy soittaa ne biisit??!! Äh, ei kukaan taida ymmärtää näitä mun selostuksia:)

Ymmärrän mitä ajat takaa, olikos teillä kytketty mikrofonit suoraan siihen dvd-soittimeen vai oliks teillä erillinen laite jossa "peli" on ja se on kytketty telkkariin? Jos mikrofonit on kytketty suoraan DVD seen niin en ymmärrä miks ei kuulu mutta jos laite on kytketty telkkariin niin sitten vika voi olla siinä äänivalikossa. Mikä selitys...

Juuh, ja ääni pitäis tulla kotiteatterin kaiuttimista jos olet kytkenyt mikrofonit suoraan dvd:seen.

sama vika rahikaisella. muuten toimii mutta ääntä ei kuulu. tosi kiva (just)... muutenkin aika tylsä vekotin, ei anna pisteitä tms eli on tosiaan vaan karaokemasiinana. petyttiin kyllä täälläkin. tolla rahalla olis pitänyt saada "enemmän"...

Yhteistyössä