Makeasta kaukana...Höps!
Piimä on ihanan raikasta, hieman makeaa, pehmeää, kieltä hivelevää
Makeasta kaukana...Höps!
Piimä on ihanan raikasta, hieman makeaa, pehmeää, kieltä hivelevää
-Jonku happaman ja katkeran 1840-luvun mummonhaahkan keksimä, kun halus myrkyttää vanhan isännän joka paneskeli piikaa.Piimä. Täyttää suun viileällä kirpeydellä. Täyteläistä ja täyttävää. Vatsaa hellivää.
Tyttö sanoi pienenä, että piimä on kirpelää ja kirpeltää mukavasti suussa.Piimä on kuin...
-70-luvun Muumeja katsois hidastettuna
-katsois 80-luvun Ylen luontodokumentteja Kamtsatkan niemimaan surviaistoukkalajikkeesta
-kävelisi hyisessä vesisateessa ja astuis vahingossa lätäkköön ja kumisaappaat vuotais
-Jonku happaman ja katkeran 1840-luvun mummonhaahkan keksimä, kun halus myrkyttää vanhan isännän joka paneskeli piikaa.
-lehmien utaretulehduksen jälkeinen tila
Smootien pohjaks piimä käypi myös, vai oliko tuo lassi-juoma smootie?Ab-piimästä ja valmiista mangososeesta tulee muuten sairaan hyvää lassi-tyylistä juomaa. Suunnilleen puolet ja puolet ja sekaisin ja valmist!
Smootien pohjaks piimä käypi myös, vai oliko tuo lassi-juoma smootie?
Housussas on LassiAb-piimästä ja valmiista mangososeesta tulee muuten sairaan hyvää lassi-tyylistä juomaa. Suunnilleen puolet ja puolet ja sekaisin ja valmist!
Piimäsämpylät Piimälimppu PiimäkakkuPiimä on...
-kuin kuuntelisi Katri Helenan 90-vuotisjuhlalevyä
-kuin koronan kotitesti käskettäisiin ottamaan aivokurkiaisesta asti
-Kuin elämästä ois joku päättäny ottaa kaiken kivan pois!
Ei jumalavita sulta kyllä lähtee!!!Piimä on...
Nevö hööd, mutta täytyypä maistaa, kiitti vinkistä.Intialaisessa saa juomaksi lassia. Tsin ne änkäävät mangolassiin hirmusti sokeria. Mulle maistuu mieluummin sokeritta.
No piimäkakussa on ees joku järki, mutta vain sen takia kun eihän se piimä ees maistu siinä kakussa.Piimäsämpylät Piimälimppu Piimäkakku
Piimä on kuin....on kuin...
-1930-luvun bolsevikilla ois maito jääny happanemaan korsun verannalle Siperiassa
-Kuin 1950-luvun kiinalainen mustavalko-sotafilmi
-marraskuinen maanantaiaamu kun jäinen tihku on könttääntyny tuulilasiin ja verovirastoon olisi kiire
-Kuin lapselle antais muka karkin mutta se onkin hirven papanoita
-Kuin maitoon olisi iskenyt joku korvatulehdus.
Piimä on kuin...
-70-luvun Muumeja katsois hidastettuna
-katsois 80-luvun Ylen luontodokumentteja Kamtsatkan niemimaan surviaistoukkalajikkeesta
-kävelisi hyisessä vesisateessa ja astuis vahingossa lätäkköön ja kumisaappaat vuotais
-Jonku happaman ja katkeran 1840-luvun mummonhaahkan keksimä, kun halus myrkyttää vanhan isännän joka paneskeli piikaa.
-lehmien utaretulehduksen jälkeinen tila
Älä turhaan kiertele. Kyllä me tiedämme, miksi kammoat piimää..Piimä on...
Piimimään?? Onkse sana??Kun olin pieni niin mummo teki aina piimäkakkua jos sattu että maito pääsi piimimään
Jos sun tavaras on happanemaan päässy AB-piimäks, niin älä itke sitä mulle.Älä turhaan kiertele. Kyllä me tiedämme, miksi kammoat piimää..
Pitää vaan huolta sun dieetistä. Hyvä vuffe!Koira ryökäle!
Tein herkullisen sämpylän johon pistin päällisiä, kävin toisessa huoneessa mut sillä aikaa oli koira vetäny pöydän reunalta sen leivän.
Kyllä mä tolle Chewielle näytän...
Älä päästä sitä enää sänkyyn, se olettaa jo että voi syödä ruuatkin pöydästä kuten ihmiset.Koira ryökäle!
Tein herkullisen sämpylän johon pistin päällisiä, kävin toisessa huoneessa mut sillä aikaa oli koira vetäny pöydän reunalta sen leivän.
Kyllä mä tolle Chewielle näytän...