Tai sitten oli omin käsin lypsettyä/hyvässä tahdissa kirnuttua - aivan tuoretta?Jos sun tavaras on happanemaan päässy AB-piimäks, niin älä itke sitä mulle.
Tai sitten oli omin käsin lypsettyä/hyvässä tahdissa kirnuttua - aivan tuoretta?Jos sun tavaras on happanemaan päässy AB-piimäks, niin älä itke sitä mulle.
Mulle tulee tää miäleen:Piimimään?? Onkse sana??
On kun joku v.-76, joku oranssinvihree ryijy sinapinvärisellä seinällä, kaappikello kumisee, joku DDR:n painonnostajalta näyttävä Terttu teräväkulmaisissa rilleissä kysyy teennäisellä äänellä lettipäiseltä tytöltä "niiiii, onkos sulla piimäviikset, taidat olla piimäsuu?"
Jos se on kirnuttua, niin siltä tulee jo voita.Tai sitten oli omin käsin lypsettyä/hyvässä tahdissa kirnuttua - aivan tuoretta?
Tjulkaa tänne, Echo ja Ljispetti, saatte leivän päällje voita!Jos se on kirnuttua, niin siltä tulee jo voita.
Jäi näkemättä. Onneksi voissa(ni) on makua.Poistin edellisen viestin, oli mauton
Ei. Kostin koiralleni.Jäi näkemättä. Onneksi voissa(ni) on makua.
Pieresi kuulemma koiran nokkaan. Oli nk. kostoisku.Jäi näkemättä. Onneksi voissa(ni) on makua.
No mitäs tuli, ns.sotatermiä käyttääkseni, lyhyen kantaman ohjukseni etäisyydelle.Pieresi kuulemma koiran nokkaan. Oli nk. kostoisku.
Eli kyseessä oli friendly fire?Mut emmä muistaakseni sitä tahallani tehny. Tuo koissu on mulle rakas.
Sovitaan niin, että lämmitin tätä pirttiä lopputalvisena iltana.Eli kyseessä oli friendly fire?
Oletko varma, että koira ymmärtää rakkaudenosoituksesi oikein?Mut emmä muistaakseni sitä tahallani tehny. Tuo koissu on mulle rakas.
semmosta sanaa hän käytti mutta ei se välttis kirjakieltä olePiimimään?? Onkse sana??
On kun joku v.-76, joku oranssinvihree ryijy sinapinvärisellä seinällä, kaappikello kumisee, joku DDR:n painonnostajalta näyttävä Terttu teräväkulmaisissa rilleissä kysyy teennäisellä äänellä lettipäiseltä tytöltä "niiiii, onkos sulla piimäviikset, taidat olla piimäsuu?"
Eli mykkä kissa?Poistin edellisen viestin, oli mauton
täällä tiet on pahasti urilla ja kaventuneet vallien takiaEli mykkä kissa?
Huomenta vaan,
ja taas se vaan läks uus viikko käyntiin.
Olisi voinut laittaa luistimet kenkien sijaan.
Aurinko paistaa mollottaa ja tiet ovat luistinratoja, ei hiekan murua juuri missään.
En muista aikaa että teitä olisi koskaan hoidettu näin huonosti Heltsingissä. Ymmärrettävää on että hiekka painuu jään läpi auringonpaisteessa, mutta eipä ole laitettu uutta musunsäpälettä tilalle juuri lainkaan.
Ainakin vielä kuuskytluvulla oli ihan yleinen ilmaisu täälläkinpäin.semmosta sanaa hän käytti mutta ei se välttis kirjakieltä ole
mummolla oli hyvin vahva paikallismurre
meinaat tehä ite ruokapöydän tammestaHuomenia.
Ois Fiskarinreissu edessä. Pitää hakea tammea että saadaan mittoihin sopiva ruokapöytä.
meinaat tehä ite ruokapöydän tammesta
respectit
Monelta siellä? Voisin tulla moikkaamaanHuomenia.
Ois Fiskarinreissu edessä. Pitää hakea tammea että saadaan mittoihin sopiva ruokapöytä.