Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miks lomalla pitää siivota?
Emmä halua lomaviikkoa viettää paskasessa kämpässä. Joten siivotaan sen alkajaisiksi, ja sit nautiskellaan.

Ostin kevään ekan tulppaanikimpun. Se vähän riitelee puhtaan pyykin lajittelemattoman vuoren kanssa, mutta ainaki kämppä on nyt puhtaampi ku aamulla. Täällä tuoksuu puhtaalle, eikä pierulle kuten aamulla. :)
 
Mä mietin just viikko sitten, että mitäs jännää mä voisin kasvattaa mitä kissa ei yrittäisi syödä ennen aikojaan eikä muullonkaan.
Tekis mieli ostaa parvekkeelle sellanen pien sitruspuu (kasvaa hitaasti), mutta voin kuvitella miten tuo ipana heittelis siitäkin mullat lattioille ja nakertelis lehet...
Käsitykseni mukaan useimmat kissat inhoavat sitrushedelmien eteerisiä öljyjä. Saattaisi siis olla, että ne nahkeat lehdetkin jäävät rauhaan. Sen sijaan multaa kissa varmaan mielellään penkoisi, mutta siihen ruukun pintaan voi laittaa tiheää metalliverkkoa.

 
:unsure:
Käsitykseni mukaan useimmat kissat inhoavat sitrushedelmien eteerisiä öljyjä. Saattaisi siis olla, että ne nahkeat lehdetkin jäävät rauhaan. Sen sijaan multaa kissa varmaan mielellään penkoisi, mutta siihen ruukun pintaan voi laittaa tiheää metalliverkkoa.

Olen samaa kuullut, mutta kissat saattavat myös tottua siihen hajuun ja oppia sietämään sitä :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
onko sulla isoki karja ja laajat pellot?
Eihän mulla näitä paljon ole, tällä hetkellä kolkytseittemän. Eikä pellotkaan suurmpaan riittäisi, kymmenkunta hehtaaria omaa ja saman verran vuokralla.
Mutta se eilinen tapaus taitaa sittenkin selvitä. Vein sen tänään emonsa luo ja vaikka alkuun oli jonkinlaista kankeutta, niin juuri äsken emo näkyi jo putsaavan (merkkaavan) vasikkaa omakseen.
Seurannassa on vielä, onnistuuko syöttäminen.
Tämä samainen hunsvottiemo antoi viime keväisen vasikkansa kuolla. Se löytyi vasta hiukan runsaan kuukauden päästä poikimisesta.
Sillä tätä nyt seurataan tarkasti ja jos homma ei ala luistaa, otetaan vasikka tuttiruokintaan.
 
Eihän mulla näitä paljon ole, tällä hetkellä kolkytseittemän. Eikä pellotkaan suurmpaan riittäisi, kymmenkunta hehtaaria omaa ja saman verran vuokralla.
Mutta se eilinen tapaus taitaa sittenkin selvitä. Vein sen tänään emonsa luo ja vaikka alkuun oli jonkinlaista kankeutta, niin juuri äsken emo näkyi jo putsaavan (merkkaavan) vasikkaa omakseen.
Seurannassa on vielä, onnistuuko syöttäminen.
Tämä samainen hunsvottiemo antoi viime keväisen vasikkansa kuolla. Se löytyi vasta hiukan runsaan kuukauden päästä poikimisesta.
Sillä tätä nyt seurataan tarkasti ja jos homma ei ala luistaa, otetaan vasikka tuttiruokintaan.
Oikea wt-mama! Varmaan miettii heti poikimisen jälkeen lähteä viihteelle sonnien kanssa. :(
 
Meillä on maailman mustasukkaisin koira, emännästään (siis tuo rotu ottaa aina 1 henkilön perheestä, jota palvoo).

Jos mä halaan miestäni, halauksesta tulee 3:n halaus kun tuo "Turre" laittaa etukäpälänsä mun jalkoja vasten.

Äsken annoin aamuhalin kuopukselle. Koira sekunnissa paikalla ja halaamassa mua "muista mutkin!"
 
Oikea wt-mama! Varmaan miettii heti poikimisen jälkeen lähteä viihteelle sonnien kanssa.
Joo, harvinainen tapaus haikkujen joukossa. Yleensä niitä parempia emoja saa kyllä etsiä, useimmiten turhaan.
Mutta aina joukkoon mahtuu tuollaisiakin.
Tämä toinen eilenpoikinut pitää kyllä huolen, että pikkuisella riittää huolenpitoa ja maitoa, sensijaan se sen vieroittamaton edellinen vasikka näyttää nykyisin melko hapanta naamaa.
Mutta eiköhän sekin jo huomenissa, päästyään riimun jatkeeksi, ala unohtaa emon ja kaiken muunkin menneen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Meillä on maailman mustasukkaisin koira, emännästään (siis tuo rotu ottaa aina 1 henkilön perheestä, jota palvoo).

Jos mä halaan miestäni, halauksesta tulee 3:n halaus kun tuo "Turre" laittaa etukäpälänsä mun jalkoja vasten.

Äsken annoin aamuhalin kuopukselle. Koira sekunnissa paikalla ja halaamassa mua "muista mutkin!"
Kuuluisuuden kirous
 
Venäläiset eivät ilmeisesti näe euroviisuja pitkään aikaan.

Kamala vastoinkäyminen heille...

No valtionjohto on ehkä tyytyväinen ettei kyseiset sateenkaarifestarit näy heillä.
 
Meillä on maailman mustasukkaisin koira, emännästään (siis tuo rotu ottaa aina 1 henkilön perheestä, jota palvoo).

Jos mä halaan miestäni, halauksesta tulee 3:n halaus kun tuo "Turre" laittaa etukäpälänsä mun jalkoja vasten.

Äsken annoin aamuhalin kuopukselle. Koira sekunnissa paikalla ja halaamassa mua "muista mutkin!"
Älä anna piskin hyppiä ja kontrolloida tilannetta
 

Yhteistyössä