Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meillä olis luultavasti samanlainen keskustelu kun puhuttaisi auton korjauksesta. Sinä toki tuskastuneena lopuksi toteaisit: ”ei minun tarvitsekaan tietää, huolto hoitaa”.

t. säästettiin tänään tonni rahaa kun ei viety volvoa siniselle
No ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa (ainakin jos on kysymys perinteisistä polttomoottorikuljettimista). Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.
Tosin aikaa tuhraantui. 😠

Pitäisi joskus lähteä automessuille Aasiaan. Siellä ovat perinteiset esittelymenetelmät vielä käytössä.

Häneltä Krut ostaisi auton - oikean kokoiset puskurit.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
No ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa (ainakin jos on kysymys perinteisistä polttomoottorikuljettimista). Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.
Tosin aikaa tuhraantui.

Pitäisi joskus lähteä automessuille Aasiaan. Siellä ovat perinteiset esittelymenetelmät vielä käytössä.

Häneltä Krut ostaisi auton - oikean kokoiset puskurit.
Tyttöparalla pissahätä eikä kukaan tuu päästämään vessaan
 
No ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa. Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.
Tosin aikaa tuhraantui. 😠
No ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa (ainakin jos on kysymys perinteisistä polttomoottorikuljettimista). Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.
Tosin aikaa tuhraantui. 😠

Pitäisi joskus lähteä automessuille Aasiaan. Siellä ovat perinteiset esittelymenetelmät vielä käytössä.

Häneltä Krut ostaisi auton - oikean kokoiset puskurit.
Seluseli. Myönnä pois vaan että sinulta ei auton korjaaminen onnistu.:sneaky:
 
Oliski polttimot, mulla on se takaledi hässäkkä pimeänä

maksaa varmaan useamman satasen
Juu, nuo ledihele-vetit ei oo taivaan lahja!

Usein näkee kun on pimeenä! Kallis vaihtaa ku menee uusiks koko kakka!

Kato kolarikeskuksesta tms. halvemmalla?
On sielläkin hinnat nousseet mutta vs siniseltä on halvennus tuntuva.

Autodoc jne. myy myös erittäin halvalla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä