Oon niin mukana kuin vakava peräpukama!!Minä tuon tontille koirat hyvänä lisänä vapaana juoksemaan ja kuseksimaan ni on jotakin mistä lisävalittaa.
Mennään ens jouluna uuvvelleen ni tuuvvaan kuuset tullessamme, Ruutiksen tontilla on varppins miutama hyvännäköne kuus!
Olisko naapurissa etes?kuusia ei ole mutta koirat saa minun viilaani kuseksia niin paljonku sattuu kusettamaan
ilmasta typpilannotetta nääs
löytyyOlisko naapurissa etes?
Olisin niin mukana mutta mulla on vakava peräpukama!!
Hävytöntä! Kertakajkijkaan törrkkeetä!auts, sitä en olis toivonu pahimmalla vihamiehellekään
en edes sulle
eikö ookki?Hävytöntä! Kertakajkijkaan törrkkeetä!
Eikö niihin muka mitkään voiteet tepsi?Hävyttömiä pukamia!! Kertakajkijkaan inhottavan törrkkeitä!!
No en oo putkimies mutta voin mää kahtoa!eiköhän mullaki oo pukamia sarkapöksyt täynnä ku ei ennää istua tohi?
pepantteenia me tyttöjen kanssa aina laitetaanEikö niihin muka mitkään voiteet tepsi?
suosittelen laittamaan hitsauslasit silmilleNo en oo putkimies mutta voin mää kahtoa!
Eikö liene vitaepro toimi niihinkin. Tai jos kurkumalla hieroo, eikös vanha palstatotuus ole että kurkuma parantaa kaikenEikö niihin muka mitkään voiteet tepsi?
No ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa (ainakin jos on kysymys perinteisistä polttomoottorikuljettimista). Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.Meillä olis luultavasti samanlainen keskustelu kun puhuttaisi auton korjauksesta. Sinä toki tuskastuneena lopuksi toteaisit: ”ei minun tarvitsekaan tietää, huolto hoitaa”.
t. säästettiin tänään tonni rahaa kun ei viety volvoa siniselle
Tyttöparalla pissahätä eikä kukaan tuu päästämään vessaanNo ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa (ainakin jos on kysymys perinteisistä polttomoottorikuljettimista). Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.
Tosin aikaa tuhraantui.
Pitäisi joskus lähteä automessuille Aasiaan. Siellä ovat perinteiset esittelymenetelmät vielä käytössä.
Häneltä Krut ostaisi auton - oikean kokoiset puskurit.
Naapurin peltoon on lupa. Kaupungilta taas en kysele, mistäs ne sen tietää oliko lykkääjä mä vai naapurikerrostalon talkkari.on kiellettyä siirtää lunta toisen omistamalle maalle tai tiealueelle
että kolaa roosa vaan kiltisti lumet ihan omalle tontilles
No ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa. Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.
Tosin aikaa tuhraantui.
Seluseli. Myönnä pois vaan että sinulta ei auton korjaaminen onnistu.No ei ehkä ihan noinkaan, mutta uskon kyllä, että auton rassaaminen on varmaan sinulle minua tutumpaa (ainakin jos on kysymys perinteisistä polttomoottorikuljettimista). Joskus tosin liika omatoimisuus voisi olla haitaksi - minun autoni oli taannoin kahdesti korjaamolla. Hyvä, etten itse yrittänyt, koska syyksi paljastui valmistajan materiaalivika, ei siis maksanut senttiäkään.
Tosin aikaa tuhraantui.
Pitäisi joskus lähteä automessuille Aasiaan. Siellä ovat perinteiset esittelymenetelmät vielä käytössä.
Häneltä Krut ostaisi auton - oikean kokoiset puskurit.
Kyä nää rattorit on taivaan lahja. Jokseenkin helppoja ite korjata. Ei tartte irrottaa konepeittoa että saa polttimon vaihettua.Autoista ja Volvoista ku puhuttiin ni oma seisoi reilut kuusi viikkoa lumen alla pihassa mut ekasta starttasi Nerokas peli. <3
Oliski polttimot, mulla on se takaledi hässäkkä pimeänäKyä nää rattorit on taivaan lahja. Jokseenkin helppoja ite korjata. Ei tartte irrottaa konepeittoa että saa polttimon vaihettua.
Juu, nuo ledihele-vetit ei oo taivaan lahja!Oliski polttimot, mulla on se takaledi hässäkkä pimeänä
maksaa varmaan useamman satasen
ei löytyny kummastakaanJuu, nuo ledihele-vetit ei oo taivaan lahja!
Usein näkee kun on pimeenä! Kallis vaihtaa ku menee uusiks koko kakka!
Kato kolarikeskuksesta tms. halvemmalla?
On sielläkin hinnat nousseet mutta vs siniseltä on halvennus tuntuva.
Autodoc jne. myy myös erittäin halvalla.
Ei kai se ole made in china!!!Kahvipaketti Juhla Mokkaa tai Pressaa maksaa jo 5-5,30 €. Ja mulla kahvikuppi jonka huomasin vuotavan pohjasta pöydälle.