Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ruokana friteerattua broileria (ainut hyvä asia mikä tulee tsainoilta), kvinoaa, currykastiketta ja kasviksia.

Mun mies söi tyytyväisenä, mut sillä taas joku "asiantunteva" paatosvaihe:
"Mieti, varmaan kasvissyöjillä haisee kamala p*ska siellä niiden kämpissä, kun ne vetää kaikkea kvinoaa. Kai niillä siellä jokin tuuletus on?"

:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Oijoi, kaupoissa alkaa olla jo kevään värejä...pääsiäistä...ja taimien istutuskippoja! :love: Sormet syyhyää päästä puutarhahommiin (ensin kun oon venannu 2 kk ja oottanu että nuo 5 metriä lunta on sulanu :cautious:).

Kysyin muksulta että laitetaanko tänä keväänä chilejä, nyt ois niiden kylvön aika. Se haluis, mut saa kyl hoitaa ne ihan itse. Se viimekesäinen kirvaepisodi jotenki sai mua karttamaan chilin kasvatusta. :unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Oijoi, kaupoissa alkaa olla jo kevään värejä...pääsiäistä...ja taimien istutuskippoja! Sormet syyhyää päästä puutarhahommiin (ensin kun oon venannu 2 kk ja oottanu että nuo 5 metriä lunta on sulanu ).

Kysyin muksulta että laitetaanko tänä keväänä chilejä, nyt ois niiden kylvön aika. Se haluis, mut saa kyl hoitaa ne ihan itse. Se viimekesäinen kirvaepisodi jotenki sai mua karttamaan chilin kasvatusta.
Meillä pistetään ekat kylvöt alulle huomenissa.
Siitä se sitten pikkuhiljaa alkaa, joka viikolle jotain.
Ja jos noi lumet ei sula, niin onpahan sitten eka kerta, kun samoilla lumilla kahdesti hiihdellään.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo

Yhteistyössä