englannin joukkueella oli paremmat perätJapani ja Englanti curlingin finaalissa, ja kummatkohan vinkuu siellä?
Hiiijaaa! IIIIIÄÄÄÄ!
Onneks nuo oravakisat on kohta ohi!
englannin joukkueella oli paremmat perätJapani ja Englanti curlingin finaalissa, ja kummatkohan vinkuu siellä?
Hiiijaaa! IIIIIÄÄÄÄ!
Onneks nuo oravakisat on kohta ohi!
Sitä ne tsainamuijat varmaan kiljuikin.englannin joukkueella oli paremmat perät
Jälkitauti. Tuommottis mun keuhkokuume alkoi. Pari paivää ja kuume huitelikin jo 39,7En tiedä. Yskä alkoi uudestaan.
Se blondi oli aika kuuma kissa.englannin joukkueella oli paremmat perät
Siis goronan jälkeen?Jälkitauti. Tuommottis mun keuhkokuume alkoi. Pari paivää ja kuume huitelikin jo 39,7
No ei vaan varmaan influenssan jälkeen joskus 10v sittenSiis goronan jälkeen?
olit sitte tuasenniin pötköllään keskellä kirkasta päeveeHuomentaaaaa
Kyllä niin pääsi käymään jaolit sitte tuasenniin pötköllään keskellä kirkasta päevee
Tiu tau tulkku, hyvin luisti suksi?Hiihtämässä äsken. Mahtava keli.
Tiu tau tulkku, hyvin luisti suksi?
Jos vedät varovasti arvioituna kaksi munkkia, niin kuinka monta kilometriä sun täytyy talsia, että ne kalorit on poltettu?Mulla on joku rasvakeittämisvimma nyt. Rypsiöljyä jäi ja teen vielä munkkeja.
Ja se tietää piiiiiitkää morkkislenkkiä illalla, no koira tykkää kun ei olla ihan kotikulmilla!
No minäpä vastaan ite ittelleni. Noin 2,5h kohtaista vauhtiaJos vedät varovasti arvioituna kaksi munkkia, niin kuinka monta kilometriä sun täytyy talsia, että ne kalorit on poltettu?
Nyt en muista Yazion kaavoja, mutta kyllä se on...paljon.Jos vedät varovasti arvioituna kaksi munkkia, niin kuinka monta kilometriä sun täytyy talsia, että ne kalorit on poltettu?
Jeppis! Eli anna kakaroiden syödä ja pure itte porkkanaaNyt en muista Yazion kaavoja, mutta kyllä se on...paljon.
Jeppis! Eli anna kakaroiden syödä ja pure itte porkkanaa
Meillä pistetään ekat kylvöt alulle huomenissa.Oijoi, kaupoissa alkaa olla jo kevään värejä...pääsiäistä...ja taimien istutuskippoja! Sormet syyhyää päästä puutarhahommiin (ensin kun oon venannu 2 kk ja oottanu että nuo 5 metriä lunta on sulanu ).
Kysyin muksulta että laitetaanko tänä keväänä chilejä, nyt ois niiden kylvön aika. Se haluis, mut saa kyl hoitaa ne ihan itse. Se viimekesäinen kirvaepisodi jotenki sai mua karttamaan chilin kasvatusta.
Pilkitkö sä nyt jäällä vai pellolla?Oon vetäny ihan kerttuna koko päivän ja kun väsähdän parinsadan metrin välein, kairaan avannon ja levähdän pilkillä. Toivottavasti kylänmiehet ei hoksaa että hiihän pellolla…