Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pikkuisen luontoiltaa taas - sinun "pupusi" eivät ole kaneja vaan rusakoita tai metsäjäniksiä (tähän aikaan vuodesta helppo erottaa väristä). Helsingissä kaniongelman ollessa paha muutama vuosi sitten kaneja metsästettiin jousella ja vietiin Korkeasaareen leijonien ruuaksi.
Tässä sun vakipanosi, ole hyvä!


Mä tiedän että se on rusakko, se on iso eikä vaihda turkin väriä.

Mutta mulle kaikki ne on PUPUJA. Pupuja!
 
Mutta toisaalta, jos videon pituus on pari minuuttia ja kuvassa on koko ajan kaunista nähtävää, menee aika todellakin siivillä.
Onks sulla keskittymishäiriö? Et pysty lukemaan mitään ja keskittymään siihen jos siinä ei oo akan kuvaa?

Jonku Väinö Linnan Pohjantähti-sarjan sivuilla pitäis olla joku shanghailainen tsirbulan kuva, muuten nukahdat?
 
Nou. Ei me missään kalifaatissa eletä.

Mä oon pihtari, mutta tiedostan että muilla on kovemmat halut.
Mutta sen seksimyönteisyyden ei tartte tarkottaa sitä, että naisen pitää olla aina valmis. Nainen saa olla välillä väsynyt ja käydä nukkumaan, koska unirytmi noudattaa 1,5 tunnin sykliä. Jos nukuttaa klo 23, sitä elimistön kehotusta on toteltava vaikka ukko lähestyis muna ojossa.

Mulle kunnon unet meinaa enemmän kuin 2 orkkua väsyneenä.
(No niin ja tuosta tuli se lause josta mut muistetaan tästedes aina...:LOL:)
Just näin, ei varsinkaan lapsiperheessä ole feng suit lähellekään aina siinä mallissa että olis saumaa petipuuhiin
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä