Luin ensiksi että koira on etupihalla homoilemassa??!!Meillä on puutarhassa usein pupu ja etupihalla koira on hoomoilasena ja tietämättömänä.
#puputrules
#playboypuputpataanmieluummin
Noh syytän tästä kelloaikaa!
Luin ensiksi että koira on etupihalla homoilemassa??!!Meillä on puutarhassa usein pupu ja etupihalla koira on hoomoilasena ja tietämättömänä.
#puputrules
#playboypuputpataanmieluummin
Buubiksen nappisimmut tuijottamassa postiluukusta naapuriin
Olet siinä oikeassa
Mitä täällä oikein tapahtuu, _te_.....juu juu juuri _TE_ olette jostain samaa mieltä????Tuossa on totuuden siemen.
Tai sun luukusta.Buubiksen nappisimmut tuijottamassa postiluukusta naapuriin
Tässä sun vakipanosi, ole hyvä!Pikkuisen luontoiltaa taas - sinun "pupusi" eivät ole kaneja vaan rusakoita tai metsäjäniksiä (tähän aikaan vuodesta helppo erottaa väristä). Helsingissä kaniongelman ollessa paha muutama vuosi sitten kaneja metsästettiin jousella ja vietiin Korkeasaareen leijonien ruuaksi.
Onks sulla keskittymishäiriö? Et pysty lukemaan mitään ja keskittymään siihen jos siinä ei oo akan kuvaa?Mutta toisaalta, jos videon pituus on pari minuuttia ja kuvassa on koko ajan kaunista nähtävää, menee aika todellakin siivillä.
Just näin, ei varsinkaan lapsiperheessä ole feng suit lähellekään aina siinä mallissa että olis saumaa petipuuhiinNou. Ei me missään kalifaatissa eletä.
Mä oon pihtari, mutta tiedostan että muilla on kovemmat halut.
Mutta sen seksimyönteisyyden ei tartte tarkottaa sitä, että naisen pitää olla aina valmis. Nainen saa olla välillä väsynyt ja käydä nukkumaan, koska unirytmi noudattaa 1,5 tunnin sykliä. Jos nukuttaa klo 23, sitä elimistön kehotusta on toteltava vaikka ukko lähestyis muna ojossa.
Mulle kunnon unet meinaa enemmän kuin 2 orkkua väsyneenä.
(No niin ja tuosta tuli se lause josta mut muistetaan tästedes aina...)
Asiat muuttuvat (ainakin hetkeksi). Odottelen, koska Echo intoutuu kannustavaan viestiin Roosaruusan ja Lispetin tapaan.Mitä täällä oikein tapahtuu, _te_.....juu juu juuri _TE_ olette jostain samaa mieltä????
Juuri noin. On siis jäniksiä, rusakoita, kaniineja ja pupuja.Tässä sun vakipanosi, ole hyvä!
Mä tiedän että se on tsaina, se on pieni eikä vaihda turkin väriä.
Mutta sulle kaikki ne on PUPUJA. Pupuja!
Puristaisin pörröisestä hännästäTäs on boobis pupu.
Kyllä näin on näppylätOih, oma sänky paras panopaikka.
Joskus toisenkin sänky on miellyttävä, jos oikeen muistan.Oih, oma sänky paras paikka.
Riippuu sängystä. Vesisängyssä tulee merisairaaksiJoskus toisenkin sänky on miellyttävä, jos oikeen muistan.
On ollut joskus.Joskus toisenkin sänky on miellyttävä, jos oikeen muistan.
No nyt kyllä mun pedon vaistot heräsi. Kävisin kimppuun kuten kotka, repisin vaatteet pois kynsilläni ja upottaisin nokkani sinne maukkaimpaanJos vähäsen..
Oih..No nyt kyllä mun pedon vaistot heräsi. Kävisin kimppuun kuten kotka, repisin vaatteet pois kynsilläni ja upottaisin nokkani sinne maukkaimpaan
Ota munkki. *tyrkkää munkin km suuhun*Oho, meinasi mennä jo perwoksi...