Peukku oli siitä, että selaat riemurasiaaMiehet on maailmassa hairahtuneet ennenkin, mm.hassuihin vaatteisiin. Toivon että homostelukin on ohimenevää.
Peukku oli siitä, että selaat riemurasiaaMiehet on maailmassa hairahtuneet ennenkin, mm.hassuihin vaatteisiin. Toivon että homostelukin on ohimenevää.
Tuosta tulikin mieleeni, koskahan uskaltaisi lähteä salille - sinne ei ainakaan vielä vaadita rokotepassia.
Niin, tarkoitin siis niin, että menen vasta sitten kun rokotepassia vaaditaan. Tämä vinkkinä yrittäjille.Huomenna
Mä olen piikkikammoinen, en omista edes kaktuksia....mutta en taikauskoinen ja aion piakkoin ottaa rokotteenNiin, tarkoitin siis niin, että menen vasta sitten kun rokotepassia vaaditaan. Tämä vinkkinä yrittäjille.
En halua samaan tilaan taikauskoisten viruksia puuskuttavien piikkikammoisten kanssa.
Täällä on kanssa synkkää, ihan masentaa ja piti oikein kellosta tarkistaa että onhan oikeasti jo aamu kun heräsin.Ulkona on ihanan synkkää.
Mua ei masenna. Nyt on kunnon sade täällä. Kirkasvalolamppu on hyvä.Täällä on kanssa synkkää, ihan masentaa ja piti oikein kellosta tarkistaa että onhan oikeasti jo aamu kun heräsin.
En tykkää yhtään kyllä, tahton valoa ja lämpöä ulos!*kapinoi ja murjottaa*
Täällä on kanssa synkkää, ihan masentaa ja piti oikein kellosta tarkistaa että onhan oikeasti jo aamu kun heräsin.
täällä tihkuttelee vettä
on siitä usiampi vuosi, en tykännytOotko milloin viimeksi käyny lehtokipsalla?
Kiitos, samoin sinnO!Voimia
Nyt kahdesti rokotetun kannattaisi elää normisti. Tartunta ja siitä paraneminen vain vahvistaisi rokotteiden tehoa.Niin, tarkoitin siis niin, että menen vasta sitten kun rokotepassia vaaditaan. Tämä vinkkinä yrittäjille.
En halua samaan tilaan taikauskoisten viruksia puuskuttavien piikkikammoisten kanssa.
Täällä satoi aamulla, ei ollut synkkää. Yöllä oli kova sumu.Ulkona on ihanan synkkää.
Se on terveen miehen merkki, mutta mikset hae täältä? Minä haen vain täältäPillua tekevi mieleni, mutta en hae sitä täältä, ilmoitin vain
Tulispa kunnon talvi!Täällä on kanssa synkkää, ihan masentaa ja piti oikein kellosta tarkistaa että onhan oikeasti jo aamu kun heräsin.
No sekin mieluummin kuin tätä hämäryyttä vesisateineen!Tulispa kunnon talvi!
Mä tykkään syksystä.No sekin mieluummin kuin tätä hämäryyttä vesisateineen!
Useimmat käyttävät omenapiirakkaa jälkiruokana. Harvemmin hajusteena.Otin omenapiirakan just uunista, ihana tuoksu!
on siitä usiampi vuosi, en tykännyt
Se on terveen miehen merkki, mutta mikset hae täältä? Minä haen vain täältä
Kyllä se hajustaa kodin kivan tuoksuiseksi. Oon kyllä nähnyt ja muistaakseni tuoksutellutkin omenantuoksuista hajuvettä. Oli hieno tuoksu, mutta ostin kumminkin kirsikantuoksun.Useimmat käyttävät omenapiirakkaa jälkiruokana. Harvemmin hajusteena.
En ole löytänyt, enkä saanut.Voiko sitä löytää ja saada täältä?