vierailija
Mistä mä sen luenEn ole bannissa. Käy lukemassa mun viesti niin huomaat.
Mistä mä sen luenEn ole bannissa. Käy lukemassa mun viesti niin huomaat.
Älä narraa. Mä olen oikea Aqela.En ole bannissa. Käy lukemassa mun viesti niin huomaat.
Selaamalla tätä ketjua niiltä päiviltä kun Aqela on kirjoitellut täällä?Mistä mä sen luen
Nimenomaan hylkäsin sen. Meni vain vuorokausi niin se poistettiin.Miten sä sen hylkäsit?
miten se sieltä näkyy. Hä. Et säkään tiennyt missä se onSelaamalla tätä ketjua niiltä päiviltä kun Aqela on kirjoitellut täällä?
Jep, vastasin 2 kertaa mutta menivät automoden syyniin.Selaamalla tätä ketjua niiltä päiviltä kun Aqela on kirjoitellut täällä?
MIKSI?Nimenomaan hylkäsin sen. Meni vain vuorokausi niin se poistettiin.
Voi tätä elämän yksinkertaisuutta!miten se sieltä näkyy. Hä. Et säkään tiennyt missä se on
Vaihtelu virkistää ja silleen?MIKSI?
Aaaaaaa en ymmärrä. Poistuuko viestit jos poistaa nikin? Jossainkohtaa luki Aqela vierailija mutta hä?Voi tätä elämän yksinkertaisuutta!
Katsomalla tietysti hänen nimimerkkiään sen kirjoitetun viestin vierellä!
Mä suunnittelin sitä jo jokunen kuukausi sitten.MIKSI?
Mulla on uusi nikki mutta olen pari päivää miettinyt käytänkö sitä.Miksi? Oletko nyt aina harmaana?
En enää tykkää siitä nikistä.Mulla on uusi nikki mutta olen pari päivää miettinyt käytänkö sitä.
Mulla on uusi nikki mutta olen pari päivää miettinyt käytänkö sitä.
No voi voi. Sen otit ja sen pidätEn enää tykkää siitä nikistä.
Tuo pitäisi kieltää lailla tai ainakin palstasäännöissä. Tuo jatkuva nikkien vaihtelu
Tuo pitäisi kieltää lailla tai ainakin palstasäännöissä. Tuo jatkuva nikkien vaihtelu
Ei ole pakko. Nikin vaihtaminen ei ole kielletty.No voi voi. Sen otit ja sen pidät
Vaadin sen kieltämistä.Ei ole pakko. Nikin vaihtaminen ei ole kielletty.
Jotkut siitä ei tykkää mutta..
Hoh. Ääliöt tekee niin koko ajan. sullakin ties kuinka mones jo. Ei tuollainen vatkaaminen käy.Ei ole pakko. Nikin vaihtaminen ei ole kielletty.
Jotkut siitä ei tykkää mutta..
Onko se mies?Nyt ne lähti runkulle