vierailija
Joo niimma teen..Kattelen tilannetta tovin ja sitte tuun kotiin..
Joo niimma teen..Kattelen tilannetta tovin ja sitte tuun kotiin..
Hyvä. Mä käyn sillävälin hakemassa Mantan itselleniJoo niimma teen..Kattelen tilannetta tovin ja sitte tuun kotiin..
Mä söin turkkilaista jogurttia, joukossa omena pilkottuna.Tänään kanaa ja riisiä.
Etpäs oleEt käy. Siellä on kissanhoitaja. Eli minä.
[
Mä en kehtaa syödä tuota jogurttia rasvapitoisuuden takia.Mä söin turkkilaista jogurttia, joukossa omena pilkottuna.
Älä yritä.Etpäs ole
Mulle suositteli ravintoterppa tuota ja/tai kreikkalaista...mutta greikkalainen ei maistu oikein miltäänMä en kehtaa syödä tuota jogurttia rasvapitoisuuden takia.
Itse yrität jekuttaaÄlä yritä.
Pähkinöitä haluaisin kanssa syödä enemmän, niissä kun on hyvää rasvaa, mutta en saa syödä niitä kuin vähän ja varoen.Täysrasvaisissa tuotteissa on se hybä puoli, että ne pitävät nälkääkin pidempään.
*ottaa kourallisen macadamianpähkinöitä*
Rasvaa vain 77 prosenttia!
Mä tykkään molemmista jogurteista.Mulle suositteli ravintoterppa tuota ja/tai kreikkalaista...mutta greikkalainen ei maistu oikein miltään
Tykkään myös bulgarian jogurtista, mutta nyt ostin tuota kun siitä saa myös hyvää kylmäkastiketta savukalalalle
Itse yrität jekuttaa
Mä siedän pistaasipähkinöitä ja näitä macadamianjuttuja. Kaikki muut aiheuttavat lievän tai vähemmän lievän allergisen reaktion ellei niitä oo kypsennetty tai jotenkin käsitelty.Pähkinöitä haluaisin kanssa syödä enemmän, niissä kun on hyvää rasvaa, mutta en saa syödä niitä kuin vähän ja varoen.
Mä tykkään molemmista jogurteista.
okMä menen nyt kakkaamaan.
Pistaasit on ihan parhaita pähkinöitä suolasen nälässä!Mä siedän pistaasipähkinöitä ja näitä macadamianjuttuja. Kaikki muut aiheuttavat lievän tai vähemmän lievän allergisen reaktion ellei niitä oo kypsennetty tai jotenkin käsitelty.