Juu paitsi että ''lupasivat'' ettei tätä iloa kestä sään puolesta koko päivää vaan jossain vaiheessa tulee kuulema vettä ihan rytinälläHuomenta, ja hyvää koulupäivää!
Ihanan sään sait koulunalulle (Ainakin täällä paistaa aurinko)
Juu paitsi että ''lupasivat'' ettei tätä iloa kestä sään puolesta koko päivää vaan jossain vaiheessa tulee kuulema vettä ihan rytinälläHuomenta, ja hyvää koulupäivää!
Ihanan sään sait koulunalulle (Ainakin täällä paistaa aurinko)
No toivotaan että ovat tälläKIN kertaa väärässä Ei noitten sää arvonnat oo viimeaikoina oikein kohilleen osunut, tosin tänne ei oo luvattu nyt sadetta et täällä saavat tänään olla oikeassa Pitäs lämpöökin olla 21-22c...Juu paitsi että ''lupasivat'' ettei tätä iloa kestä sään puolesta koko päivää vaan jossain vaiheessa tulee kuulema vettä ihan rytinällä
Mut et sentään joutunut aloittamaan Mauno-myrskyssä.Juu paitsi että ''lupasivat'' ettei tätä iloa kestä sään puolesta koko päivää vaan jossain vaiheessa tulee kuulema vettä ihan rytinällä
Taitaa tätä keskustelua olla nyt 2 paikassa...itse en jaksa heivata ahteriani tuonne alakertaan, laiska kun olen.Tännekö kaikki on siirtyneet? Hei vaan heiluville ja moi vipattaville
Heippa!Tännekö kaikki on siirtyneet? Hei vaan heiluville ja moi vipattaville
Sorsiahan nyt jahdataan, mustikat ja vadelmat on pakastimessa ja puolukat saa vielä kypsyäHeippa!
Eikö sulla ole marjojenpoimimista?
"Kekseliäs nikkari" just telkkarissa
Paras kaikista
Ei siltä saa kysyä mitään, etkö tiedä. Se suuttuu heti ja rupeaa haukkumaan.Oisin kysynyt siltä yhden kysymyksen, mutten minä viitti, jos on kiellettyä.
Vanhaa tietoa, kerro jotain uutta? Sinusta ei kukaan tykkää , se on ainakin sinulle uutta tietoa kun et ole itse huomannut.Näköjään päaäaäton ei pidä aisankannattelijasta.
Mikäs pikku trollin pentele sinä olet. sua ei täällä kaivata.Vanhaa tietoa, kerro jotain uutta? Sinusta ei kukaan tykkää , se on ainakin sinulle uutta tietoa kun et ole itse huomannut.
Juu ei onneks pitänyt paikkansa ne sade ennusteet, koko päivän paistanut aurinko!No toivotaan että ovat tälläKIN kertaa väärässä Ei noitten sää arvonnat oo viimeaikoina oikein kohilleen osunut, tosin tänne ei oo luvattu nyt sadetta et täällä saavat tänään olla oikeassa Pitäs lämpöökin olla 21-22c...
sun pikkaeissa sataa...töhnäääJuu ei onneks pitänyt paikkansa ne sade ennusteet, koko päivän paistanut aurinko!
Nyt kyllä tuulee sen verran sutjakkaasti, että saa nähä alkaako satamaan jossain vaiheessa.
Emmä usko että ak suostuis tänne tulemaan, mutta ainahan sä voit koittaaTaitaa tätä keskustelua olla nyt 2 paikassa...itse en jaksa heivata ahteriani tuonne alakertaan, laiska kun olen.
Asiankannattaja sen sijaan sais tulla vaik tähän ketjuun....en tiedä jos nätisti pyytäis et suostuisko...
Asiankannattelija ei halua muualle koska haluaa olla mestari omassa ketjussaan, vaikka huhut kertovat että ketjun idea vain kirjautuneille ei ole kannattelijan aivoista.Emmä usko että ak suostuis tänne tulemaan, mutta ainahan sä voit koittaa
No ei ole alkuperäinen idea minunkaan ajatus (vaikka niinkin on haluttu muiden ajattelevan), mutta eipä tuo kai este ole sille etteikö täällä voi kirjoitella.Asiankannattelija ei halua muualle koska haluaa olla mestari omassa ketjussaan, vaikka huhut kertovat että ketjun idea vain kirjautuneille ei ole kannattelijan aivoista.
Kenen idea se ketju kirjautuneille sitten oli jos ei sinun?No ei ole alkuperäinen idea minunkaan ajatus (vaikka niinkin on haluttu muiden ajattelevan), mutta eipä tuo kai este ole sille etteikö täällä voi kirjoitella.
Siinäpä mietit JA mikä sut saa kuvittelemaan, että se oli juuri minun idea??Kenen idea se ketju kirjautuneille sitten oli jos ei sinun?