vierailija
Turhaa jos talvella ei voi saunoaMut mä haluan pestä sen mahdollisimman viimetingassa ja kun säästä ei tiedä.
Turhaa jos talvella ei voi saunoaMut mä haluan pestä sen mahdollisimman viimetingassa ja kun säästä ei tiedä.
Turhaa jos talvella ei voi saunoa
Meinaan tehä joku päivä itse viiliä. Ehkä tuossa keskiviikko-perjantai akselilla.Meillä on mahdottoman hyvää omatekoista viiliä: luomutäysmaidot vaan rasioihin ja Juustoportin luomukermaviiliä siemeneksi - ehkä ruokalusikallinen kippoa kohti. Ei ole yhtään kirpeää. Sekaan mies laittaa ITSE mantelijauhetta ja varmaan vähän luomuhunajaakin mut sopii siihen maapähkinätahna ja tahinikin. Muutama litra on nyt jääkaapissa kannellisissa rasioissa - ei ole asiaa kauppaan moneen päivään
ei pakkaset tuu panemaan vielä pitkään aikaan, kestää lykkiä ainaski 5-6 viikkooKunnes pakkaset alkavat.
Sit kun ei pestä ellei kanna käsipelillä vettä parinsadanmetrin takaa.
Haluatko ottaa riksin että mä jätän sen saunan pesemättä?ei pakkaset tuu panemaan vielä pitkään aikaan, kestää lykkiä ainaski 5-6 viikkoo
Eli aiemmi varastit ja nyt olet kysynyt taloyhtiön mielipiteen asiasta.Porkkana-appelsiinikaurapuuroa ja pihlajanmarjahilloa
Pitää muuten kerätä lisää pihlajanmarjoja
Linnuille jää ainakin korkealla olevat marjat.
Taloyhtiöltä on lupa,että asukkaat saa kerätä pieniä määriä marjoja taloyhtiön pihassa olevista puista ja pensaista.
Noup,lupa oli jo aiemmin. Ei mun sulle tarvia lupia kertoa. Ite oletit mun varastaneen marjat.Eli aiemmi varastit ja nyt olet kysynyt taloyhtiön mielipiteen asiasta.
höpöhöpö. viemäriputket jäätyy.Voihan!
Kunhan kantaa löyly- ja pesuveden kauempaa.
(ja käyttää laudeliinoja)
Onhan ihmiset käyneet ennen vanhaankin saunoissa umpipakkasilla.höpöhöpö. viemäriputket jäätyy.
Eli aiemmi varastit ja nyt olet kysynyt taloyhtiön mielipiteen asiasta.
en kysynyt sulta. Se on se aine millä on liian lyhyt varoaika ollut alunperin ja uusissa potuissa voi olla vaarallisen paljon sitä jäämänä - miksei muussakin. eruna nimittäin kerää itseensä kaiken mitä maassa on, kuten myös tekee juurekset ja sienetkin.voitko jo lopettaa
Enkä mä kysynyt sulta. Vaan pyysin.en kysynyt sulta. Se on se aine millä on liian lyhyt varoaika ollut alunperin ja uusissa potuissa voi olla vaarallisen paljon sitä jäämänä - miksei muussakin. eruna nimittäin kerää itseensä kaiken mitä maassa on, kuten myös tekee juurekset ja sienetkin.
Eikö karhun?pitäs löytää jostakin haulikko ja muut jahtivermeet
huomenna alkaa sorsanammunta
hajottaneet putkensa. Ennen oli vaan reikä lattiassa mistä vesi valui ulos. Reikä ei jäätynyt ja haljennut.Onhan ihmiset käyneet ennen vanhaankin saunoissa umpipakkasilla.
Mihin taas olet kadonnut?Nyt meni kyllä ohi kovaa ja korkealta. Mitä sisasosuuslainat, mikä on väärä laite ja mihin pitäis päivittää mitä?
Mikä vitun tarvia?Noup,lupa oli jo aiemmin. Ei mun sulle tarvia lupia kertoa. Ite oletit mun varastaneen marjat.
Ei muuten jäädy kun et päästä vettä viemäriin.höpöhöpö. viemäriputket jäätyy.
Ros tekee taas kännipäissään jotain ihme paskojaleipomuksia ja rellulla on joku ongelma tuossa kotoa poistumisessa. Pepsi lienee hapattanut pään.
No miten peset itsesi päästämättä vettä viemäriin?Ei muuten jäädy kun et päästä vettä viemäriin.
Varmaan tuli - laitapa reseptiä tänne, mihin sitä mantelijauhoa olet laittanut
Onko Elainen kirja sulle tuttu?