ja mun pitää tiskata ja siivota kissan hiekat ennenkun lähden tien toiselle puolelle naapuriin viettämään pizzailtaa naapurin luo ja kyllä, en olis jaksanut lähteä mutta tuli sellaset nootit että aattelin luovuttamisen olevan tässä asiassa helpompaaPäätin tehdä tartetatintyylillä. Mut laiton hieman sokeria taikinaankin ja osan vehnäjauhoista korvasin mantelijauheella.
Meillä on mahdottoman hyvää omatekoista viiliä: luomutäysmaidot vaan rasioihin ja Juustoportin luomukermaviiliä siemeneksi - ehkä ruokalusikallinen kippoa kohti. Ei ole yhtään kirpeää. Sekaan mies laittaa ITSE mantelijauhetta ja varmaan vähän luomuhunajaakin mut sopii siihen maapähkinätahna ja tahinikin. Muutama litra on nyt jääkaapissa kannellisissa rasioissa - ei ole asiaa kauppaan moneen päiväänPirkan AB- jogurttia onpa muuten hyvää mutta sokerista ja maissitärkkelystä täynnä
Juustokakku rahkasta?Luumuista pitäis jonkinlainen keikaus-paistinpannulla-piiras väsätä.
*etsii reseptiä*
Varmaan yliannos sitä lyysiinihyydrooklooriidiia kun sitä on infuusionesteissäkin.Äläs nyt hölötä turhuuksia ja joutavia juttuja.
Juustokakku rahkasta?
onko krut sun esimies?
Sut vois viedä Siperiaan hetkeks.
etkö muista fluatsinamia?Äläs nyt hölötä turhuuksia ja joutavia juttuja.
voitko jo lopettaaetkö muista fluatsinamia?
no en ooonko krut sun panomies?
eikö voi lykätä syksymmälle?jaksaiskohan pestä saunan?
eikö voi lykätä syksymmälle?
joka toinen viikkoNoku en tiedä.
Jos lykkään niin taattu tulee ylläriaikaisin pakkaset ja pitää vetää vedet veks. Varman päälle jos pelaisi niin pesisi sen jo nyt ja sit jokatoinen viikko kunnes routii.
Kunnes pakkaset alkavat.joka toinen viikko
miksi se niin usein pitää pestä? oletko joku siivoushullu?Kunnes pakkaset alkavat.
Sit kun ei pestä ellei kanna käsipelillä vettä parinsadanmetrin takaa.
Et ehkä ymmärtänyt.miksi se niin usein pitää pestä? oletko joku siivoushullu?
No ei voi mutta ei sitä kesälläkään kahden viikon välein tarvitse jynssätä.Et ehkä ymmärtänyt.
Talvella sitä ei VOI pestä.
Mut mä haluan pestä sen mahdollisimman viimetingassa ja kun säästä ei tiedä.No ei voi mutta ei sitä kesälläkään kahden viikon välein tarvitse jynssätä.
Mut mä haluan pestä sen mahdollisimman viimetingassa ja kun säästä ei tiedä.