Jokos hää piristy?
Voi pliis, älä yritä enää. Osaatko keskustella normaalisti. Mitä söit tänään?Ei onnistu tännekään, moneen kertaan olen yrittänyt...
Haluatko tietää todella?Voi pliis, älä yritä enää. Osaatko keskustella normaalisti. Mitä söit tänään?
No ei nyt enää kahvia tähän aikaan
Joo kattelen toisella silmällä tässä samalla game of thronesia..Jokos hää piristy?
Ei niin, mulla on tuopissa omenamehua, en tiedä kyllä miksi juon tuota kun en oikein edes tykkää koko mehustaNo ei nyt enää kahvia tähän aikaan
mikä kausi katannasa?Joo kattelen toisella silmällä tässä samalla game of thronesia..
Täällä syödään paikallista peuraa savustettuna. Tiedä sit onko luomua mut lepät hain tosta mettästä.Haluatko tietää todella?
Paistoin pottuja luomuvoissa ja siihen lohkoin eiliset broilerin rintapalat, kun olivat kypsiä. Hirmuhyvää tulikin ja sitten tein leivoksia.
Kuulostaa hyvältäHaluatko tietää todella?
Paistoin pottuja luomuvoissa ja siihen lohkoin eiliset broilerin rintapalat, kun olivat kypsiä. Hirmuhyvää tulikin ja sitten tein leivoksia.
6 kausi edelleenmikä kausi katannasa?
Leivoksista tuli todella hyviä, mutta mun mitat on suurinpiirtein vaan:Mitä söit tänään?
Hyvältä kuulostaa sunki sapuskasTäällä syödään paikallista peuraa savustettuna. Tiedä sit onko luomua mut lepät hain tosta mettästä.
MaistuisiTäällä syödään paikallista peuraa savustettuna. Tiedä sit onko luomua mut lepät hain tosta mettästä.
Mä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiinJoo kattelen toisella silmällä tässä samalla game of thronesia..
Kuulostaa kyllä tosi hyviltäLeivoksista tuli todella hyviä, mutta mun mitat on suurinpiirtein vaan:
--kaikkiin vuokiin 1 luomumansikka keskelle
--kulhoon vähän luomuisia mustaherukoita, jotka kieritellään pölyseoksessa: luomuperunajauhoa ja vaniljasokeripölyä 1tl ja lisätään mansikan ympärille pari ruokalusikallista ainakin
--Vatkataan tetrallinen (ei koskaan muovipullosta, koska on karrageenia siinä) luomukermaa löysäksi vaahdoksi ja sekoitetaan siihen luomutahinia 1 rkl (proteiinia paljon!)
--vatkataan 6kpl luomukananmunia + 1dl sokeria vaahdoksi
--mantelijauhetta 6 rkl ja 1 rkl luomukaakaojauhetta sekoitetaan hyvin ettei jää paakkuja (siivilöi ne, jos ei onnistu ja sekoita sitten)
--yhdistä kaikki ainekset ja nostele taikina silikonivuokiin, marjojen päälle.
Paista uunissa 150-175 asteessa, huomioi vuokien maxlämpötila.
Saa pistää paremmaksi
Mullekin maistuu.Kaverille tosta puolet kuuluu mut siirrän sen verran maalitolppia et se saa puolet siitä mitä aamulla on jäljellä.Maistuisi
Sähän kävit saunassa jo aikoja sitten... ja pesulla. miksi nyt rupesit hiuksia värjäämään keskellä yötä?Mä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiin
Mä sain "vapaa" vuorokauden kun mies lähti nappuloitten kans pikku reissuun, tulevat huomenna takas. Ite en pystyny lähteen mukaan kun töissä on niin kiire etten voinu vapaata ottaa. Ja tähän mä vapaani käytän, värjään yöllä hiuksia
Hyvä suunnitelmaMullekin maistuu.Kaverille tosta puolet kuuluu mut siirrän sen verran maalitolppia et se saa puolet siitä mitä aamulla on jäljellä.
Saakai sen käyttää miten haluaa, mutta...Mä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiin
---Ja tähän mä vapaani käytän, värjään yöllä hiuksia
---niin, katso kuvat sieltä, jos pystyt"allerginen reaktio hiusväristä" - pistäpä hakuun
Mä en pessy siellä hiuksia kun aattelin et värjään ne sen jälkeen, sit tajusin et väri pitää laittaa kuiviin hiuksiin, enkä jaksanu föönäillä sen takia joten piti oottaa et hiukset kuivuu oli nää pikkusen kosteet mut ei enää paljoSähän kävit saunassa jo aikoja sitten... ja pesulla. miksi nyt rupesit hiuksia värjäämään keskellä yötä?
Oon mä niitä kattellu---niin, katso kuvat sieltä, jos pystyt
Mä olen miettinyt kanssa, että pitäiskö värjätä hiukset...mulla oli joskus mustat ja ne kyllä sopi tosi hyvin...toisaalta ois hauska leikkiä välillä blondia, koska tohotan jo valmiiks niinkun aito blondiMä värjään hiuksia, värillä jota en osta enää ikinä.... ei toi p*ska meinannu tulla tuolta törpöstä pihalle ja vaikee levittää hiuksiin
Mä sain "vapaa" vuorokauden kun mies lähti nappuloitten kans pikku reissuun, tulevat huomenna takas. Ite en pystyny lähteen mukaan kun töissä on niin kiire etten voinu vapaata ottaa. Ja tähän mä vapaani käytän, värjään yöllä hiuksia
Mä tuun yöllä pölliin ne sulta, kun nukut haukun kanssa...ja jos haukku herää, lahjon sen peuran lihallaMullekin maistuu.Kaverille tosta puolet kuuluu mut siirrän sen verran maalitolppia et se saa puolet siitä mitä aamulla on jäljellä.
Mä en pessy siellä hiuksia kun aattelin et värjään ne sen jälkeen, sit tajusin et väri pitää laittaa kuiviin hiuksiin, enkä jaksanu föönäillä sen takia joten piti oottaa et hiukset kuivuu oli nää pikkusen kosteet mut ei enää paljo