vierailija
Mitä et ole?En ole,algoma.
Mitä et ole?En ole,algoma.
Minä olisin se oikea Algoma, älä usko noita vannabe alkomoita.Minä kun luulin että sinä algoma haluat minut mutta sinä vain leikittelit kanssani. Etkö sinä ymmärrä että aqela ei sinua tahdo. Sinä olet ollut my darling mutta huomaan nyt että minä en ole ollut sinun. Sydämeni itkee verta
Et edes tiedä kuka olen.Minä olisin se oikea Algoma, älä usko noita vannabe alkomoita.
Ja ihan varmasti haluan juuri sinut. Vakuutan sen mahani pohjasta.
Voidaanhan me tutustua?Et edes tiedä kuka olen.
En puhunut sinusta.Algoma on ymmärtänyt väärin. En esitä algomaa. Olen toinen henkilö.
Esität minua, Algoman rakastettua.Algoma on ymmärtänyt väärin. En esitä algomaa. Olen toinen henkilö.
PuhuitEn puhunut sinusta.
Ok, no nyt muistan. Olis ollut mukavampi, jos ei olis tarvinnut sitä näin julkisesti sanoa, että vietämme öitä yhdessä. Mutta nyt sekin on myöhäistä.Olemme jo tutustuneet. Vietimmehän viimeyön yhdessä.
Et muistanut muuten. Vaikka nielaisin mällit.Ok, no nyt muistan. Olis ollut mukavampi, jos ei olis tarvinnut sitä näin julkisesti sanoa, että vietämme öitä yhdessä. Mutta nyt sekin on myöhäistä.
Oli kolme muuta sinun jälkeen, sorry.Et muistanut muuten. Vaikka nielaisin mällit.
Voi miksi ei minulla enää. Joskus on tuloillaan, mutta just ennen kriittistä hetkeä herää perhana. Ei kiva.Joo, ovat kivoja. Mulla on välillä märkiä unia.
Lauloitte karaokea tietenkinArvaas..
JepLauloitte karaokea tietenkin
Älä mee saunaan. Kuume vain nousee kovemmaksi.Mä oon palellu koko päivän töitten jälkeen, nyt jo ihan hytinät päällä niin että selkälihaksiin jo sattuu ja päätäkin rupes särkeen ihan älyttömästi
mutta nytpä menen saunaan josko siellä helpottais, buranankin nappasin äsken jos sais taltutettua samoin tein tuon särynkin
Ehdin jo nyt vilvottelemassa taidan jättää varuks yksiin löylyihin...Älä mee saunaan. Kuume vain nousee kovemmaksi.
Silloin jos jotakin kylvää, ei kasva mitään, kuulen. Sen tekee " thorsdag" ja alakuu ja aurinko yhdessäHelatorstai,arkipyhä
AhaSilloin jos jotakin kylvää, ei kasva mitään, kuulen. Sen tekee " thorsdag" ja alakuu ja aurinko yhdessä
Oliko niin että siemenet itää huonosti alakuun lopulla ja että illalla pitäisi tehdä työt.Yläkuussa taas aamulla tai aamupäivällä ?Silloin jos jotakin kylvää, ei kasva mitään, kuulen. Sen tekee " thorsdag" ja alakuu ja aurinko yhdessä
Niin taisi olla, mutta tuulen suunnalla on merkitys myös. Mulla on uusissa potuissa yli metrisen varret nyt, kun laitoin vääränä päivänä multaan kasvamaan: 2 pottua 1 juuressa, ei ole paljon, mutta täytyy tuo viherhuone raivata potturuukuista tyhjäksi. Siis jos potuista syötäisiin varret, olisi nyt mahtava sato - mut kun ei syödäOliko niin että siemenet itää huonosti alakuun lopulla ja että illalla pitäisi tehdä työt.Yläkuussa taas aamulla tai aamupäivällä ?