vierailija
Oliko niin että siemenet itää huonosti alakuun lopulla ja että illalla pitäisi tehdä työt.Yläkuussa taas aamulla tai aamupäivällä ?
Oliko niin että siemenet itää huonosti alakuun lopulla ja että illalla pitäisi tehdä työt.Yläkuussa taas aamulla tai aamupäivällä ?
Väsyttää...tulin kotio tossa n. tunti sitten yo juhlista ja nyt tekis mieli vaanNiin...
No nythän voi jo mennä nukkumaankin kun kello on noinkin paljon... jos malttaaVäsyttää...tulin kotio tossa n. tunti sitten yo juhlista ja nyt tekis mieli vaan
Tänään oli tuolla opistolla yo juhlat jo.Eikai tänää mitään yo-juhlia ole vielä ollut? Huomennahan ne vasta on.
Haluakotko siis heittäytyä sänkyyn ja mennä tutimaan vai haluatko heittäytyä sänkyyn ja tehdä jotain muuta.Väsyttää...tulin kotio tossa n. tunti sitten yo juhlista ja nyt tekis mieli vaan
Kestääkö uusikuu montakin kuukautta? Mä en oo juuri saanut nukuttua pariin kuukauteen. Ei tule uni ja heräilen pitkin yötä. Älä pliis laita pitkää sepustusta/linkkiä kun mulla särkee päätä, en pysty keskittyyn pitkään pätkään.Joo, uudenkuun aikana se uni ei vältäämättä tulekaan, kun sillä on sama vaikutus energiatasoihin kuin täysikuullakin.
Luultavasti nukahtaisin kesken kaikenHaluakotko siis heittäytyä sänkyyn ja mennä tutimaan vai haluatko heittäytyä sänkyyn ja tehdä jotain muuta.
Sää oikein pyysit sitä tekemään juuri noinÄlä pliis laita pitkää sepustusta/linkkiä kun mulla särkee päätä, en pysty keskittyyn pitkään pätkään.
Mulla särkee päätä, en ajattele selkeestiSää oikein pyysit sitä tekemään juuri noin
Onhan sulla kalenteri? Siinä sen musta pallo on uusikuu ja kirkas rengas täysikuu. Kyllä se vaikuts alkaa pari päivää aikaisemmin ja jatkuu saman verran sen jälkeen - paitsi jos on valvonut, varmaan unikin tulee helpommin. Moni ei noteeraa uudenkuun vaikutusta, koska se ei näy.Kestääkö uusikuu montakin kuukautta? Mä en oo juuri saanut nukuttua pariin kuukauteen. Ei tule uni ja heräilen pitkin yötä. Älä pliis laita pitkää sepustusta/linkkiä kun mulla särkee päätä, en pysty keskittyyn pitkään pätkään.
Ok, nyt mä osaan kattoo sen.Onhan sulla kalenteri? Siinä sen musta pallo on uusikuu ja kirkas rengas täysikuu. Kyllä se vaikuts alkaa pari päivää aikaisemmin ja jatkuu saman verran sen jälkeen - paitsi jos on valvonut, varmaan unikin tulee helpommin. Moni ei noteeraa uudenkuun vaikutusta, koska se ei näy.
Mä heittäydyin sänkyyn.Väsyttää...tulin kotio tossa n. tunti sitten yo juhlista ja nyt tekis mieli vaan
---kunnes itse kokeilet. Niin on monelle käynyt, mut ei ne kokeile kuitenkaantuo alakuu yläkuu höpötys on ihan täyttä huuhaata
Haluaisitko sinä elenan kanssa?Haluakotko siis heittäytyä sänkyyn ja mennä tutimaan vai haluatko heittäytyä sänkyyn ja tehdä jotain muuta.
auroralehti.fi/operaatio-avaruusromu/tuo alakuu yläkuu höpötys on ihan täyttä huuhaata
Munan kanssaMä heittäydyin sänkyyn.