Grillikanaa ja keitettyjä vihanneksia.Reipas mitä eilinen ruoka oli?
Grillikanaa ja keitettyjä vihanneksia.Reipas mitä eilinen ruoka oli?
Herkullista. Itse mietin taas että mitä ihmettä sitä kaupasta ostaisi ja ruoaksi laittaisiGrillikanaa ja keitettyjä vihanneksia.
Ulkona sataa ihan täysillä joten sinne ei ja leffaan ei pysty rauhoittumaan ja keskittymään. Jos vähän netissä pyörisi ja sitten jotain lehden lukua.Katso leffaa,lue kirjaa/ lehtiä ?
Käy lenkillä,leivo jotain ?
Salaattitarpeet, perunaa tai tummaa makaroonia ja sen kanssa jauhelihakastike tai spagettikastike?Herkullista. Itse mietin taas että mitä ihmettä sitä kaupasta ostaisi ja ruoaksi laittaisi
Mä en oikein osaa laittaa, valmistaa kalaa..Salaattitarpeet, perunaa tai tummaa makaroonia ja sen kanssa jauhelihakastike tai spagettikastike?
Tai osta kalaa ja tee siitä jtn?
Osta savukala ja keitä sen kanssa perunoita tai tummaa riisiä plus kylmäkastike ja se salaatti.Mä en oikein osaa laittaa, valmistaa kalaa..
Niin. Savukala ja perunamuusi +kasvikset tai salaatti on kyllä maukasta. ja terveellistä. Ei saata olla kaupan tuoretiski kyllä auki tänään.Osta savukala ja keitä sen kanssa perunoita tai tummaa riisiä plus kylmäkastike ja se salaatti.
Täällä myydään valmiiks pakattuna kokonaisia savukaloja myös hyllyltä.Niin. Savukala ja perunamuusi +kasvikset tai salaatti on kyllä maukasta. ja terveellistä. Ei saata olla kaupan tuoretiski kyllä auki tänään.
Kumpikin vissiin käy piirakan täytteeseen.Laitanko kinkkupiirakkaan ruokakermaa vai ranskankermaa?
Laittaisin ranskankermaa.Laitanko kinkkupiirakkaan ruokakermaa vai ranskankermaa?
Täällä myydään valmiiks pakattuna kokonaisia savukaloja myös hyllyltä.
Sitten yks mahdollisuus on, että osta sellanen ja tee savukalasalaatti.
Laittaisin ranskankermaa.
Ok. Kiitos.Kumpikin vissiin käy piirakan täytteeseen.
Ranskankermalle multakin ääni, vaikka kumpikin käy. Ranskiksella tulee mehevämpiOk. Kiitos.
Saa valittaa.No älä sitten valita
Antaa ideoita ja jutella. Sekin on jo jotain. Ei aina tartteis olla heti hapannaamana vaikkei oma idea(tai muidenkaan) mee jatkoon.Miksi kysytään neuvoa ja valitetaan kun sitten ehdotukset ei kelpaa. Mitä me voimme täällä palstalla tehdä?
Me syötiin nyt tagliatelle pastaa ja seuraavaksi teen paellaa. En oo tehnyt sitä varmaan kolmeen vuoteen kun on ollut unohtuneiden listallaHerkullista. Itse mietin taas että mitä ihmettä sitä kaupasta ostaisi ja ruoaksi laittaisi
Ranskankermalle multakin ääni, vaikka kumpikin käy. Ranskiksella tulee mehevämpi
ilman happipitoisuus ei ole sateen jälkeen sen parempi kuin muulloinkaanKävin lenkillä kun sade vähän taukosi. Aika kiva ilma,raikasta ja hapekasta.
Siinä voi olla se otsonin raikkaus, joka tekee ilman... raikkaaksi.ilman happipitoisuus ei ole sateen jälkeen sen parempi kuin muulloinkaan
Jaa. Saa se silti siltä tuntua.ilman happipitoisuus ei ole sateen jälkeen sen parempi kuin muulloinkaan
Jaa. Saa se silti siltä tuntua.
Tästä syystä merelläkin tuntuu olevan raikkaampi ilma. Ei ole niin paljoa pienhiukkasia, itiöitä eikä siitepölyäJa ainakin kaikki siitepölyt ja pienhiukkaset ovat liruneet ojiin ja viemäreihin eivätkä päädy hengitysteihin!
Millä sä maustoit tuon?