vierailija
Talitinttisalaatti.R U saying that...?
Kyllä joku keltasirkun filee salaatin päällä menis.
Talitinttisalaatti.R U saying that...?
Kyllä joku keltasirkun filee salaatin päällä menis.
HeeehhheeeeEi luvalla saa mitään ammuttua, kokeile jollain ampumavälineellä.
Pitäisi saada, löytää joku pikkaisen peittävämpi meikkivoide. VaikeaaMulla oli vuosia sitten joe blasco. Se oli muuten hyvä mutta liian rasvainen mun iholle. Vichyn meikeistä en tiedä. Mutta ihonhotitotuotteet on ok.
Nautitaan nyt kesästä ensiksi. Elokuu on paras kuu, ei liian kuumaa eikä kylmää.Ihana syksy.
Tuli flashback johonki palstaketjuun, en muista...Talitinttisalaatti.
Täytyy pidättää hengitystä, niin varmasti osuu.Heeehhheeee
Mulle pitäs olla joku 30-kilonen sorsa tai pöllö että edes osuisin.
Mä olen tykännyt tästä. https://www.maybelline.fi/kasvot/meikkivoide/dream-matte-mousse-meikkivoiteet/light-beigePitäisi saada, löytää joku pikkaisen peittävämpi meikkivoide. Vaikeaa
Ei pystyTäytyy pidättää pierua, niin varmasti osuu.
Heeehhheeee
Mulle pitäs olla joku 30-kilonen sorsa tai pöllö että edes osuisin.
Joskus on ollut elokuussa n.26-30.Nautitaan nyt kesästä ensiksi. Elokuu on paras kuu, ei liian kuumaa eikä kylmää.
Ahaa. Täytyykin tutustua siihen kaupassa. Nyt käytän lorealin true matchia ja se on oikein hyvä ja oman ihon värinen mutta se ei peitä aina tarpeeksi ja päivän mittaan se välillä jotenkin haihtuu pois kasvoilta...Mä olen tykännyt tästä
Olisipa myös tänä vuonnaJoskus on ollut elokuussa n.26-30.
No jos vaihtoehdot on alkaa tekeen aamulla kuudelta tai illalla yhdeksältä niin kyl mä valitsen ilta yhdeksänEikö aikuinen pysty paremmin suunnittelemaan ajankäyttöään...
No jos vaihtoehdot on alkaa tekeen aamulla kuudelta tai illalla yhdeksältä niin kyl mä valitsen ilta yhdeksän
Koen olevani ruma, mutta en käytä meikkiä.Kauniiden naisten ei tarvitse käyttää meikkejä,rumat käyttävät.
Lumenesta en tiedä. Mulla on ongelmana ihon rasvaisuus. Kesällä en voi käyttää meikkivoidetta.Matta-meikkivoiteet on hyviä, ihan Lumenesta alkaen.
Kohta aakkela kehuu taas olevansa kaunisKoen olevani ruma, mutta en käytä meikkiä.
Ei kauniinkaan naisen iho ole täydellinen.Kauniiden naisten ei tarvitse käyttää meikkejä,rumat käyttävät.
Mulla on myös rasvainen iho. Se yksi kasvojenpuhdistusaine auttaa siihen kyllä hyvin.Lumenesta en tiedä. Mulla on ongelmana ihon rasvaisuus. Kesällä en voi käyttää meikkivoidetta.
Höhhöhhöö.. Olet kaunis.Koen olevani ruma, mutta en käytä meikkiä.