ai kaikki ei saakkaan täällä kehua itseään miten tahtoo?
ai kaikki ei saakkaan täällä kehua itseään miten tahtoo?
No niihän hää onNymmää hokasin et sä oot ihana tirppa
Mun lempiväri.Se on kyllä ihanan värinen!
Minulta taas kukaan ei odota mitään. Ketään ei ainakaan petyno eläpä, multa vissiin odotetaan korkeampitasoista sisältöä
ilman mitään perusteita
Eli olet aaakela tai lisbuttiMiksi pitäisi mitä varten sinun pitäisi se tietää.Kyllä asianomaiset itse tietävät.
Yrittäjyyttä ei kannata tukea. Toivottavasti kiristävät yritysveroja.Iltaa.
Jestas, miten paljon pitää tehdä jotta voi mennä työmaalle ylihuomenna.
Ja yrittäjyyttä muka tuetaan. Paskat!
Kaiken hyvän lisäksi sekä tieturva- että työturvakortit ovat vanhentuneet viime kuussa.
Mitenköhän monta kertaa nekin pitää suorittaa ja maksaa enneko voi jäädä eläkkeelle?
ai niinkö?no eläpä, multa vissiin odotetaan korkeampitasoista sisältöä
ilman mitään perusteita
Justiinsa..Eli olet aaakela tai lisbutti
aivan yhtäkoska alkaa linnunpyynti...Syysilta-tunnelma tipahti kehiin että whum. Tervemenoa rantsut, hiekat, helle.
Tervetuloa hämäryys, pihlajanmarjat, tunnelmalliset koti-illat muksujen kans, keltaiset viljapellot.
Eikö aikuinen pysty paremmin suunnittelemaan ajankäyttöään...Mä vääntelin vielä ysin jälkeen makaronilaatikon uuniin, vajaan puolen tunnin päästä valmiit. Sit pitäis vartoilla niitten jäähtyminen. Eli myöhänen nukkumaanmeno tiedossa tänäänkin
Harmi vaan noihin kaikkiin äänekkäimpiin aamutsirppoihin ei taida olla ampumalupia...aivan yhtäkoska alkaa linnunpyynti...
Et ole kyllä noin antanut aiemmin että asiat olisivat noin.Toi on kyl niin meitin nuorimmaisen motto!
Se ei todellakaan kysele eikä apuja odottele kun se jo tekee, vaikkei sillä olis mitään hajua koko hommasta
ammu anivarhain pienarilla jossa on hyvä äänenvaimennin niin kukaan ei hoksaa mitäänHarmi vaan noihin kaikkiin äänekkäimpiin aamutsirppoihin ei taida olla ampumalupia...
Ääh, ei kannata. Sais jonkun 10 gramman paistin.ammu anivarhain pienarilla jossa on hyvä äänenvaimennin niin kukaan ei hoksaa mitään
No voi se olla sekinJustiina..
apuna se on sekin köyhässä perheessäÄäh, ei kannata. Sais jonkun 10 gramman paistin.
Oota nyt kun käydään syksykaiho enste läpi.Onko kenelläkään jo ikävä talvea?
Mulla oli vuosia sitten joe blasco. Se oli muuten hyvä mutta liian rasvainen mun iholle. Vichyn meikeistä en tiedä. Mutta ihonhotitotuotteet on ok.Kumpi on parempi meikkivoide, joe blasco vai vichyn dermablend?
Ei luvalla saa mitään ammuttua, kokeile jollain ampumavälineellä.Harmi vaan noihin kaikkiin äänekkäimpiin aamutsirppoihin ei taida olla ampumalupia...
Ihana syksy.Oota nyt kun käydään syksykaiho enste läpi.
R U saying that...?apuna se on sekin köyhässä perheessä
Eiii eiiiii ei vielä kumpaakaanOota nyt kun käydään syksykaiho enste läpi.