Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on ihan kivoja kavereita, mut mikä ihmeen vimma niillä on tuoda tuliaisiksi jotain paahtoaste 10, Amazonin rupikonnan suoliston muhevoittamaa kahvilajiketta...

Mä oon vanhasuomalaisittain paahtoasteen 1 naisia.

No, jos Putin hyökkää Suomeen niin mulla on kovat kahvivarastot. Ei tartte korviketta juoda, vaan tupakintumpilta maistuvaa extra rich darkest dark - -kuraa.
Sinulla on itseäsi paremman maun omaavat ystävät. ole siitä kiitollinen.
Paahtoaste 1 on vaaleaa hapanta litkua. Voisi kelvata ruosteenpoistoon vanhoista pulteista ja ruuveista, mutta ei juotavaksi.

Onko sinulle yllätys, että arvostan tummapaahtoista, pehmeän lempeää eteläaasialaista kahvia? ;)
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
No millaiset sinulla on kintuissa?
Tiedäthän sinä, että @Echo salaa pukeutuu kuin 15-vuotias aasialaisteini. Siis sellainen synnitön, synnit alkavat vastaa 16-vuotiaana.

Se rohkeampi (musta) vaihtoehto Echon kaapista.
jos asia sinua kiihottaa niin voin kertoa että käytän 9kk pitkiä kalsareita ja 3kk poksereita

voit ite arvata kuukaudet
 
  • Haha
Reactions: m1es
niimpä, viimmestään jäniksenpyynnnin alkaessa on syytä siirtyä pitkiin ja varmistaa että talvirenkaat on saapusalla
Sä pyydät jäniksiä? Tulevanakin talvena? Maaliskuussakin vielä? Voisko moisen ostaa?

Tiedän, että talven aikana ahmitaan useampikin pupupata reissussa mut mul on hatara muistikuva siitä että suomalainen metsäversio maituu paremmalta.
 
Huomenta

Olipa surullista kuulla, että mursu oli kuollut:(
Sitä jäin miettimään, että odottivatko viranomaiset liian kauan? Stressaantuiko eläin parka liikaa siitä, että kaikenmaailman kuvaajat hääri ympärillä? Tappoivatko viranomaiset sen kuljetuksen aikana? Mitä tapahtui?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
8
Huomenta

Olipa surullista kuulla, että mursu oli kuollut
Sitä jäin miettimään, että odottivatko viranomaiset liian kauan? Stressaantuiko eläin parka liikaa siitä, että kaikenmaailman kuvaajat hääri ympärillä? Tappoivatko viranomaiset sen kuljetuksen aikana? Mitä tapahtui?
Mulle tuli mieleen että se oli uupunu uituaan ja väsyny saalistamaan ruokaa (ja kenties täällä ei ollu sopivaa muonaa) ja se Suomessa oli jo nälkiintyny.

Nukutuskin on raskas toimenpide elimistölle.
 
Moro murut.
Kaveri käytti palauttamassa niskatuen sairaallalle ja käytti samalla prismalla.

Päivällä kävin vielä rustassa ja tokmannilla. Ihania 1e ja 2e lankoja löytyi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Tänään oli luopumisten ilta.
Kyllästyin makselemaan kuukausimaksuja tv-ja pelijutuista, joten poistin niitä 27 euron edestä.
Teini vilkaisi huolestuneena, kun vein Netflixin ja korona-aikaan yhden leffan takia tilaamani Prime Videon. Kuopuksella alahuuli väpätti, kun vein Playstationin lisäjutun (perus-PS4 toimii edelleen).
Puhuin että miehen menopeli-lehden tilaus voitais pistää tauolle.

Multa takavarikoitiin puolestaan keksipussi. :(

Hiljaista porukkaa.
Mutta on kevyt olo. Melkein voisi käyttää vanhaa sanaa "katarsis".

Noo, kyl ne saa noita takaisinkin, jos osaavat perustella hyvin, miksi tarvitsevat noita. Ja noilta firmoilta voi tulla hyviä liittymistarjouksia.
 

Yhteistyössä