Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mis kaikki taas ovat?


Kesä alkaa olla niin pitkällä että pitäisi olla aikaa palstaillakin!

Ja miks Bank Norvegianilla kestää yli vuorokauden enneko raha näkyy luottotilillä?


*kyselyikäinen roosa*
no ihan normaalia et pankkien välinen kestää vuorokauden. kokeile enskerralla pikasiirtoa maksaa muutaman euron. t eteläsuomen viimeinen ratto poika
 
Tonneja. Toi on tosi hyvä, jos matkustelee paljon ja vuokraa auton matkakohteessa. Sillä kun voi kattaa sen tonnin, parin vaadittavan "vakuuden".

Mutta hidas.
On muuten "mukava" se autofirmojen vakuus. :eek: Kerran suunnittelin koko reissun budjetin ruokailuineen jne ja sisällytin siihen autovuokrauksen, sit autonvuokrausfirman edustaja sanoi: "1500 euroa varausmaksua sitten, kiitos." Sillä reissulla ei sisäfilettä syöty (no en syö usein muutenkaan). :LOL:

Joissaki paikoissa ja autoissa se vakuusmaksu kun on ollu jotain 70-100 euron luokkaa.
 
On muuten "mukava" se autofirmojen vakuus. Kerran suunnittelin koko reissun budjetin ruokailuineen jne ja sisällytin siihen autovuokrauksen, sit autonvuokrausfirman edustaja sanoi: "1500 euroa varausmaksua sitten, kiitos." Sillä reissulla ei sisäfilettä syöty (no en syö usein muutenkaan).

Joissaki paikoissa ja autoissa se vakuusmaksu kun on ollu jotain 70-100 euron luokkaa.

Jos on tiukilla, ni kannattaa intäö ettei ole kortteja vaan että haluaa maksaa käteisellä. Usein toimii niinkin.


Mut ku haluaa olla kaikesta tuollaisesta varma niin...

*se, joka venaa, että edellisten ostojen rahat ovat luottotilillä ennenko ostaa uudestaan ku oishan se nyt kauheaa jos pitäisi maksaa reilu kymppi korkoa*
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mulla on ihan kivoja kavereita, mut mikä ihmeen vimma niillä on tuoda tuliaisiksi jotain paahtoaste 10, Amazonin rupikonnan suoliston muhevoittamaa kahvilajiketta...

Mä oon vanhasuomalaisittain paahtoasteen 1 naisia. :unsure:

No, jos Putin hyökkää Suomeen niin mulla on kovat kahvivarastot. Ei tartte korviketta juoda, vaan tupakintumpilta maistuvaa extra rich darkest dark - :poop: -kuraa.
 
  • Haha
Reactions: ruuttis
Ei sitä luuta kuulu järsiä.
Mulla on ihan kivoja kavereita, mut mikä ihmeen vimma niillä on tuoda tuliaisiksi jotain paahtoaste 10, Amazonin rupikonnan suoliston muhevoittamaa kahvilajiketta...

Mä oon vanhasuomalaisittain paahtoasteen 1 naisia. :unsure:

No, jos Putin hyökkää Suomeen niin mulla on kovat kahvivarastot. Ei tartte korviketta juoda, vaan tupakintumpilta maistuvaa extra rich darkest dark - :poop: -kuraa.

Mitän järsinyt ku puraisin oikein kunnolla ja riksrakspoks.

Ja joo. Mitä järkeä on kärventää hyvä kahvinpapu sellaiseksi ettei enää maistu kuin palanut ja kitkerä?
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Echo

Yhteistyössä