Tukka on kipeä.
Sekin. Ja kaik muut paikat ja ihan kaikki!
Tukka on kipeä.
Sillä se lähtee millä tulikinTukka on kipeä.
Et kai kiivennyt pelastamaan kilejä?Sekin. Ja kaik muut paikat ja ihan kaikki!
Kokis helpottaa oloa.Sillä se lähtee millä tulikin
Turussa juodaan jaffaa vattatautiin tai kapulaanKokis helpottaa oloa.
Et kai kiivennyt pelastamaan kilejä?
Niillä on muuten kova ääni... Se kuuluu kilometrien päähänkin. Saatteko nukuttua?laitoin just päivitystä facebookiin. Ne päkäpäät muuten karjuvat taas tossa ikkunan alla.
Niillä on muuten kova ääni... Se kuuluu kilometrien päähänkin. Saatteko nukuttua?
No hyvä, että saa nukutuksi.Ne pitävät tasaista, vaimeaa määintää yölläkin :O Ja kukot kanssa kieahtelevat.
Mut juu, ei suuremmin haittaa. Ja on mulla korvatulpat. Lähinnä miehen narskuttelun takia olemassa.
Juu. Uusi on jo tekeillä. Edellisen se narskutteli puhki.No hyvä, että saa nukutuksi.
Pistä ukkeli hommaamaan purentasuojan yöksi. Hampaiden eroosio kiihtyy narskuttelusta.
Diez cervezasJee! Kaksi koneellista pyykkiä pyykätty. Seuraavassa majoituspaikassa ei oo pyykkikonetta.
Huomenna on si sunnuntai. Mitähän keksisi? Kirkkoon en ainakaan mee, se on vissi.
Kauppa on kiinni eikä oo kuin pari hassua.Diez cervezas
Mä kävin aikoinaan katsomassa ton, poikien kanssa (siis kavereitteni) oikein leffassa.Mä olen rätkättänyt tuolle nelosen leffalle (mies ja alaston ase 2½) nyt sen verran, että piti käydä pissillä ja tulla vetäsemään apuja piipusta kun alkoi yskittämään...mutta nyt takasin olkkariin, mainokset loppuu.
ja minä ajattelin naureskella sille elokuvalle makuuasennossa loppuajan ja heräsin äsken....Mä kävin aikoinaan katsomassa ton, poikien kanssa (siis kavereitteni) oikein leffassa.
Aloitin heti harjoittelun.Mikäs laulu suhun sopis?
"Oijoijoijoi, elämä on julmaa, mun on pakko twerkkaa, että saisin fyrkkaa..."
Sulla on pakko olla mukava sohvaja minä ajattelin naureskella sille elokuvalle makuuasennossa loppuajan ja heräsin äsken....
Niin, vuohipukki on oikea pukki.Käy viemäs sille mutsille Vuoden Äiti -palkinto.
(Ja kysymys taas herää näistä luonnon jutuista - missä isä luuhasi? Panemassa paksuksi vuohineitokaisia? )
Ihan paras mitä mullon ikinä ollut, seuraavaksi ostan muuten samanlaisen, mutta sais isompi olla...mieluummin U:n mallinen!Sulla on pakko olla mukava sohva