vierailija
Mikäs Ursula se siellä kirjottelee?sepä se
Mikäs Ursula se siellä kirjottelee?sepä se
Ursula von LeyenMikäs Ursula se siellä kirjottelee?
Käy viemäs sille mutsille Vuoden Äiti -palkinto.Tääl oli just semnen luontodogumenttidraama.
Pikku-kili kiljui yärinteellä "BÄÄÄÄÄ!" Ja mutsi vastaa alempaa "bäää". Ja sitä jatkuu tovi. Kunnes äiti tuskastuu ja lähtee jyrkkään rinteeseen vaaroja uhmaten. Meillä oli loppua happi ennenko kili oli turvassa.
Mää taas menin 3 aikoihin nukkumaan. Piti tehdä yksi esitys valmiiksiNiin ja aamuyön huomenet. Heräsin 3 jälkeen. Uni ei tule. Ja tänään ois suht kiireinen päivä...
No jos olikin, oli sitten siinä hommassa, mitä varten Luoja sen loikin.Käy viemäs sille mutsille Vuoden Äiti -palkinto.
(Ja kysymys taas herää näistä luonnon jutuista - missä isä luuhasi? Panemassa paksuksi vuohineitokaisia? )
ne on ne viihdevuodet...Niin ja aamuyön huomenet. Heräsin 3 jälkeen. Uni ei tule. Ja tänään ois suht kiireinen päivä...
Ei ole aina. Mulla oli unihäiriöitä kauan ennen vaihdevuosia.ne on ne viihdevuodet...
No kylläpä ne ajankohdan osas valita!Jaa ny on perjantai?
Toki joo. Ei oo saunaa. Ja viime vuonna mulla oli menkat kaksi kertaa. Ja nyt on TAAS! Oikeat lomamenkat! Ärmurrräyr!
Mun menkat osaa kans valita mun ohjelmasta just ne tärkeimmät päivät, milloin päättävät tulla.Jaa ny on perjantai?
Toki joo. Ei oo saunaa. Ja viime vuonna mulla oli menkat kaksi kertaa. Ja nyt on TAAS! Oikeat lomamenkat! Ärmurrräyr!
jassoo, vai niinAamuja
Näin ihan pano unia koko yön ja aina samaa.
Ei kun ne on niitä mekon unia, mä näin jotain ihan ihmeellistä unta missä oli joku laituri ja vettä ja joku sekopää porukka ja sitten se vaihtui ja liittyikin korvatulehukseen (mikä ei vieläkään ota parantuakseen).jassoo, vai niin
Bebantteeniin vaan, sitä me tyttöjen kanssakin aina laitetaanEi kun ne on niitä mekon unia, mä näin jotain ihan ihmeellistä unta missä oli joku laituri ja vettä ja joku sekopää porukka ja sitten se vaihtui ja liittyikin korvatulehukseen (mikä ei vieläkään ota parantuakseen).