Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tunnilla aattelin mun kroppaa ja naamavärkkiä. Se on "kansainvälinen".
Kasvot vähän kuin aasialaisella. Kun mulla on musta tukka. Tissit kuin suomalaisella. Perse vähän kuin afrikkalaisella.

juups

Mä taas, kun oltiin työvaateostoksilla, tuumin, että olen jotain amatsoonikokoa ku ei tahdo löytyä tarpeeksi isoa. Tai ainakaan sopivan mallista. Naisten xl on okei mut tunkee inhasti kainaloihin mut sit taas xxl on niin suuri että alla voisi pitää pelastusrengasta helpostikin.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Meikäläinen näyttää nykyään kulahtaneelta ja turvonneelta perus-Pirkolta, ja TarjaHalos-hamsteripussitkin alkaa tulla leukaperiin.

Mutta ahh hehkeässä nuoruudessa mä näytin skandinaavin, saksalaisen ja britin sekoitukselta. Olisin ollu nat_i-Saksassa kovaa valuuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Höpsis. Auttaa kuulemma siihenkin, ettei kuorsaa ni helposti.

Toivossa on hyvä elää!
Mut...sori, yks kyssäri vielä. Tälläki palstalla on suositeltu, että keski-ikäisen kantsiis taputella sormenpäillä kaikki ryppyvoiteet varovasti naamalle, eikä hieroa niitä naamaan.

Miks naamajumppa sit on sallittu? :unsure:

*jännitys tiivistyy, maailmankaikkeuden tärkeimpiä kysymyksiä heitetty kehiin*
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mut...sori, yks kyssäri vielä. Tälläki palstalla on suositeltu, että keski-ikäisen kantsiis taputella sormenpäillä kaikki ryppyvoiteet varovasti naamalle, eikä hieroa niitä naamaan.

Miks naamajumppa sit on sallittu?

*jännitys tiivistyy, maailmankaikkeuden tärkeimpiä kysymyksiä heitetty kehiin*

No ku se kasvattaa lihaksia. Pullea hauis ni ei oo allia. Kunnon poskilihakset niin iho ei pääse roikkumaan leuan alle.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Echo
Mut NYT TULEE HYVÄÄ!


Laitoin aamusella suomalaista luullista karitsaa hautumaan kanaliemikuution ja sipulin kera muutamaan desiin vettä,

Ku tulin lyhyeltä työkeikalta takaisin, oli vesi käytännössä haihtunut lampaan muhittua kolmisen tuntia uunissa niin lisäsin purkillisen tomaattimurskaa, pari valkosipulin kynttä, mustaapippuria, sokeria, chiliä, kanelia ja FENKOLINSIEMENIÄ morttelissa murskattuna.

Oooo, sopii niin hyvin. Mikä tuoksu!


Seuraksi taiteilen vaaleaa leipää, salaattia kurkusta ja salaatista ja sit teen jogurttikastikkeen. Vähän niinko kebab-päivä.

 

Yhteistyössä