Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Vähän semmuttiis niinQ kippee olo, heräsin postiluukun ääneen...tuli kirje jossa kehoitettiin menemään verikokeeseen:eek: Leikkauksen jälkeinen lääkäriaika (puhelinaika) on sitten tämän kuun lopulla.

Hyh kohta pistelevät neulalla😭
 
Huomenta

Vähän semmuttiis niinQ kippee olo, heräsin postiluukun ääneen...tuli kirje jossa kehoitettiin menemään verikokeeseen Leikkauksen jälkeinen lääkäriaika (puhelinaika) on sitten tämän kuun lopulla.

Hyh kohta pistelevät neulalla

Istut siihen tuoliin, ojennat kätesi ja katselen muualle ja mietit jotain ihan muuta.

Se toimii oikeasti kun sen tekee aina uudelleen ja uudelleen. Ajatus neuloista toki ällöttää yhä mutta mä pystyn, solunsalppajatiputusten jälkeen, hienosti olemaan ajattelematta koko neuloja.
 
Istut siihen tuoliin, ojennat kätesi ja katselen muualle ja mietit jotain ihan muuta.

Se toimii oikeasti kun sen tekee aina uudelleen ja uudelleen. Ajatus neuloista toki ällöttää yhä mutta mä pystyn, solunsalppajatiputusten jälkeen, hienosti olemaan ajattelematta koko neuloja.
Mä makaan yleensä, koska se neulan läsnäolo ja ympärillä olevat äänet ja hajut alkaa pyörryttämään, mutta tosiaan ajatusten muualle vieminen on auttanut siinä etten yritä enää paniikissa lähteä tilanteesta pois. :giggle:
 
Huomenta

Vähän semmuttiis niinQ kippee olo, heräsin postiluukun ääneen...tuli kirje jossa kehoitettiin menemään verikokeeseen Leikkauksen jälkeinen lääkäriaika (puhelinaika) on sitten tämän kuun lopulla.

Hyh kohta pistelevät neulalla
Nää terkan sisarhentovalkoiset kuule tuikkaa niin hienosti että! Se on yks kullinluikaus ja on jo ohi.

Toista se oli nuornatyttönä kun piti käydä sotilasterkassa rokotuksissa ja verinäytteessä vaikka siviilinä alueella olinkin työssä.
Mulla on aina saatu hyvin otettua näytteet, mutta tämä suuri kokoinen täti ähelsi hikipäässä hiivatin pitkään ja totesi usean pilalle menneen tuikkukerran jlk. että jos seuraavalla ei mene niin lähdet Tilkkaan. Noh minä kannustin tätiä, että nyt se menee. En halunnut kesken työpäivää lähteä toiselle puolelle kaupunkia jonottamaan yhden tuikun takia. Olipa muuten käsi vähän kipiä ja mustelmilla seuraavana päivänä! :D

Kyllä huomas, että nämä saksalaiset kuulantyöntäjä tuikkutädit ovat tottuneet siihen, että ukko heitetään housut kuntuissa lavetille ja molempiin persposkiin pari tätiä tuikkaa samalla kerralla ja sitten seuraava ukko lavetille.:D
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m1es
Kyllä huomas, että nämä saksalaiset kuulantyöntäjä tuikkutädit ovat tottuneet siihen, että nainen heitetään housut kuntuissa lavetille ja molempiin persposkiin pari tätiä tuikkaa samalla kerralla ja sitten seuraava nainen lavetille.
Tuota Elenakin arvostaisi, vai kuinka ;)

E3? <<(tämä on yksityisvitsi Elenalle, älä yritä ymmärtää)
 
  • Haha
Reactions: Elena777
@Elena777 , laita napit korviin huutamaan musaa ja mentholia suuhun ja vicks vaporuksia nenän alle ja kanfferin tippoja taskuun ja lähes tysin tummentavat arskat silmille ja muista kysyä sisarhentovalkoiselta, että onko sillä tikkareita ja kiiltokuvia antaa sitten tuikun jlk!🤗
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: m1es ja Elena777

Yhteistyössä